En bedankt! Wilde ik net gaan plassen, kreeg ik een stijve plasser dankzij jouw avatarquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Al 2 dagen zit ik met een koude douche![]()
En dat is erg raar, want de kraan die bij de wasbak staat, daar komt wel gewoon heet water uit. Nu heb ik dus het gevoel dat die knop in de douche waar het aantal graden opgeschreven staat kapot is, en dus het warme gedeelte niet tot amper opendraait.
Hoe los ik dit zo snel mogelijk op, ik wil douchen :'(
Ik ben niet echt handig met dat soort dingen, maar kan ik gewoon die knop eraf rammen met een hamer? Of gebeuren er dan foute dingen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Knop eraf halen en kijken of je de leiding met een waterpomptang open kan draaien zodat er dan wel warm water uit komt. Als dat zo is, is het je doucheknop, anders zit het probleem ergens anders.
Met haar vind ik het niet erg om onder een koude douche te staanquote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
En bedankt! Wilde ik net gaan plassen, kreeg ik een stijve plasser dankzij jouw avatar![]()
Dan moet ik eerst weten of me huisbaas de kosten vergoed, want ik ga er niet voor opdraaien. En hij is al 1,5 dagen niet bereikbaar, dus het is maar afwachten wanneer hij me gaat terugbellenquote:
Gewoon de Bijlmer vaarwel zeggen en een nieuw leven beginnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef MeneerMuis het volgende:
En dat is erg raar, want de kraan die bij de wasbak staat, daar komt wel gewoon heet water uit. Nu heb ik dus het gevoel dat die knop in de douche waar het aantal graden opgeschreven staat kapot is, en dus het warme gedeelte niet tot amper opendraait.
Kunnen we elkaar de hand schudden.. zit hier ook al 2 dagen met een koude douche..quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef MeneerMuis het volgende:
En jij leest niet goed, baffertje.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef LegerNeger het volgende:
Doe bist gepwnd door je huisbaas. Die heeft de waterrekening niet betaald.
En als je de tweede zin van zijn OP had gelezen had je geweten dat je nu domme shit zit te lullen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft een huisbaas die al een tijdje onbereikbaar is..![]()
Das zn vriendin die druptquote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef MouzurX het volgende:
Ja maar hij heeft wel warm water op ander plekken ..
Ja hier wordt het ook ongeveer 20 graden, maar dat is nog steeds te koudquote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef Ysblok het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden.. zit hier ook al 2 dagen met een koude douche..
Echter is hij niet 100% koud maar toch nog een graadje of 20 schat ik.. niet echt warm dus maar toch net uit te houden gelukkig, kan me er dan ook niet echt druk om maken.
Heb hier bij de wasbak ook nog wel warm water maar die zit op een (andere) boiler aangesloten, weet niet of dat ook de oorzaak bij jou is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |