En nu kun je een maand lang niet meer naar een huisarts toe?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Pakspul het volgende:
Dat je nog naar je huisarts heen kunt, die van mij is een maand op vakantie
heerlijk je wekker zetten om half 9... en dan de in gesprek toon krijgen...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Shitonya het volgende:
Eigenlijk zouden ze hun spreekuur in de middag moeten houden.. Voor een nachtmens is het een regelrechte hel om je wekker te zetten voor zoiets
Ik denk dat rollator_GSI bedoelt dat er met een geile blik zoals in uw fotoboek staat er een vergrote kans is op geslachtsgemeenschap, in combinatie met uwen blonde lokken is de kans groter dat er niet de nodige voorbehoedsmiddelen zijn genomen, waarna de mogelijkheid op zwangerschap verhoogd is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef Shitonya het volgende:
wat heeft een moning after pill ermee te maken...
Ik ben om deze reden ooit eens zó boos geworden op de assistente dat ik binnen het uur terecht kon.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heerlijk je wekker zetten om half 9... en dan de in gesprek toon krijgen...
en als je dan het om 9 uur ff opgeeft en om 10 uur weer belt... mogen ze geen afspraken meer maken "belt u morgen om half 9 maar terug"![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik ben om deze reden ooit eens zó boos geworden op de assistente dat ik binnen het uur terecht kon.
Ze denkt zeker dat ik voor mijn plezier anderhalf uur naar een ingesprektoon luister.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Ik denk dat rollator_GSI bedoelt dat er met een geile blik zoals in uw fotoboek staat er een vergrote kans is op geslachtsgemeenschap, in combinatie met uwen blonde lokken is de kans groter dat er niet de nodige voorbehoedsmiddelen zijn genomen, waarna de mogelijkheid op zwangerschap verhoogd is.
Real ... realist in verzekeren..
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Ik denk dat rollator_GSI bedoelt dat er met een geile blik zoals in uw fotoboek staat er een vergrote kans is op geslachtsgemeenschap, in combinatie met uwen blonde lokken is de kans groter dat er niet de nodige voorbehoedsmiddelen zijn genomen, waarna de mogelijkheid op zwangerschap verhoogd is.
Real ... realist in verzekeren..
Dat pas je je die ene keer aan, of als je vaker moet gaan; spaar je SOA-klachten op en laat ze in een keer behandelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Shitonya het volgende:
Ik ben een nachtmens en het is vakantie..stinkerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |