abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 juli 2007 @ 19:39:36 #1
127004 maril
Smeetsfan
pi_51757732
Ik kan hem nergens vinden ,dus bij deze.


Een overzicht van de prono + al de antwoorden die bekend zijn:

De vragen


1. In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen?

2. Hushovd is een karaktermens en ook nog eens een geblokte Noor, in welke etappe zal Dijkstra ons één van die twee dingen voor de tweede keer vertellen?
Etappe 4

3. Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?
Etappe 6

4. In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe \'bussen\' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)?

5. De vader van Voeckler, in welke etappe vraagt Herbert zich af waar die nou toch uithangt?

6. In welke etappe brult hij voor de derde keer hoe geweldig de finale wel niet is?
Teller staat hier op 1

7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake?

8. In welke etappe verwart Herbert Dijkstra de Kazachse kampioen Maxim Iglinsky met een willekeurige andere Astana-renner?

9. \"Mag je zeggen dat\", in welke etappe gaat Herbert deze frase voor de vijfde keer gebruiken?

10. In welke etappe komt voor de laatste (!) keer aan bod dat het Boogerds laatste Tour is?

11. In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets Herbert op z\'n gezicht?

Extra vraag:
12. Twee jaar geleden was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 23 juli 2007 @ 19:41:49 #2
127004 maril
Smeetsfan
pi_51757825
Ik heb bij vraag 12 trouwens een inval van de gendarme voorspelt , daar had Herbert het over, alleen was het niet in het hotel maar bus, telt dat ook. dat hotel voorspel ik overigens nog steeds, gaat gebeuren.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 23 juli 2007 @ 19:43:32 #3
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_51757886
vraag 9: elke etappe
vraag 12: over dat de tour zo verrassend en raar is dit jaar
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_51757978
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51758257
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')