Klopt, maar ik weet het niet hoor. Er gebeurt geen fuck in dat hok, dit is dus weer leuk TV maken.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik heb het bij Brian neergelegd. Was je dronken vroeg ik. Zoiets, zie hij.
Heeft iemand dit überhaupt meegekregen?
Niet duur voor die plantquote:
Nada is even uit beeld verdwenen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wanneer hebben ze lopen zoenen?
Is er een filmpje van?
Vindt Amanda Naaidieja nog aardig nu?
Hoezo overtrokken? hij heeft toch zijn tong bij dr in dr bek gestoken?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een klein gedeelte is waar, maar het is zoals normaal bij DGK erg overtrokken.
Ik was gelukkig vergeten hoe JabbaNetty er uit zagquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt: Mijn moeder is een schatje.
[afbeelding]
ja geweldig!!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Oh god nu gaat Nadia ook nog janken....... nepwijf.
Wat een heerlijke soapquote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Oh god nu gaat Nadia ook nog janken....... nepwijf.
en terechtquote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Nada in tranen, ze heeft zo"n spijt. Amanda wijst haar af.
Wou je er 20¤ voor geven?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vroeg het mij ook al af ja...
*berg de 20 euro al op*
Ik geef er geen rooie cent voor, zelfs gratis gaat mij te ver...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wou je er 20¤ voor geven?
Nooit gehoord van afdingen?!![]()
Dat is het nu al.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
Over een kwartier is het allemaal Huub zijn schuld
Dat vermoeden heb ik dus ook!! ze geilt al de hele tijd op brianquote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Clank het volgende:
Nadia lijkt precies te hebben bereikt wat ze wilde.. Amanda pissed op Brian en zij staat straks klaar om hem te 'troosten'.
Dat is dan weer jammer..quote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
Over een kwartier is het allemaal Huub zijn schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |