Als vervanger voor Edgar Davids zie ik hem wel zitten, ook al is hij volgend jaar alweer 28 jaar. Als vervanger van Wesley Sneijder komt hij op heel veel fronten tekort, zie ik liever iemand anders komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als hij gehaald zou worden, wordt hij idd in eerste instantie gehaald als vervanger van Davids. Maar ook als 'nieuwe' Sneijder. Dat is niet iets nieuws toch?
Ik denk ook dat ie te kort komt, maar het was wel DE naam die circuleerde als vervanger van hem. Ik zou eerlijk gezegd ook geen alternatief weten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als vervanger voor Edgar Davids zie ik hem wel zitten, ook al is hij volgend jaar alweer 28 jaar. Als vervanger van Wesley Sneijder komt hij op heel veel fronten tekort, zie ik liever iemand anders komen.
- RTL7quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:23 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Oh ja, op welk net is Ajax te zien? En tegen wie? En hoe laat?
oud Feyenoorder jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:31 schreef Suijk het volgende:
Geen problemen met Ono? Hij is een Feyenoorder, hij is van glas (al is dat geen reden om spelers niet te kopen bij Ajax) en hij heeft al een aantal jaar niet meer op niveau gespeeld.
Alternatieven voor Edgar Davids of Wesley Sneijder? In mijn optiek hoeven beide pas in de zomer van 2008 vervangen te worden, dus kunnen we ons beter eerst goed oriënteren in plaats van meteen veel (teveel) geld neerleggen voor iemand die waarschijnlijk tekort komt. Davids dient slechts drie maanden vervangen te worden, dat moet ook kunnen door Jan Vertonghen en Robbert Schilder. Als er nog een linksback komt, die ook centraal kan spelen (waardoor het vertrek van Zdenek Grygera ook meteen wordt opgevangen), kan ook Urby Emanuelson een linie naar voren verhuizen, als tijdelijke vervanger van Edgar Davids.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie te kort komt, maar het was wel DE naam die circuleerde als vervanger van hem. Ik zou eerlijk gezegd ook geen alternatief weten.
Dat lijkt mij ook een veel betere oplossing.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alternatieven voor Edgar Davids of Wesley Sneijder? In mijn optiek hoeven beide pas in de zomer van 2008 vervangen te worden, dus kunnen we ons beter eerst goed oriënteren in plaats van meteen veel (teveel) geld neerleggen voor iemand die waarschijnlijk tekort komt. Davids dient slechts drie maanden vervangen te worden, dat moet ook kunnen door Jan Vertonghen en Robbert Schilder. Als er nog een linksback komt, die ook centraal kan spelen (waardoor het vertrek van Zdenek Grygera ook meteen wordt opgevangen), kan ook Urby Emanuelson een linie naar voren verhuizen, als tijdelijke vervanger van Edgar Davids.
Het niveau is ook lang niet meer wat het geweest is. De tijd, dat er sneijders en vd vaartjes doorkwamen is gewoon over. Er zitten nu aardige spelers bij hoor, maar geen briljantjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan kunnen we de jeugdopleiding net zo goed opdoeken, want nu leiden we op voor de overige ere- en eerste divisieclubs. Men moet beseffen dat juist de jeugd ervoor kan zorgen dat je weer aansluiting vindt bij de top, al helemaal wanneer er nieuwe regels worden ingevoerd met betrekking tot het maximale aantal buitenlanders.
Los daarvan: Wie kan ze vervangen??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alternatieven voor Edgar Davids of Wesley Sneijder? In mijn optiek hoeven beide pas in de zomer van 2008 vervangen te worden, dus kunnen we ons beter eerst goed oriënteren in plaats van meteen veel (teveel) geld neerleggen voor iemand die waarschijnlijk tekort komt. Davids dient slechts drie maanden vervangen te worden, dat moet ook kunnen door Jan Vertonghen en Robbert Schilder. Als er nog een linksback komt, die ook centraal kan spelen (waardoor het vertrek van Zdenek Grygera ook meteen wordt opgevangen), kan ook Urby Emanuelson een linie naar voren verhuizen, als tijdelijke vervanger van Edgar Davids.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:40 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het niveau is ook lang niet meer wat het geweest is. De tijd, dat er sneijders en vd vaartjes doorkwamen is gewoon over. Er zitten nu aardige spelers bij hoor, maar geen briljantjes.
Vreemde redenatie... Engelaar is toch één van de betere middenvelders in NL...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:30 schreef J.Herrer het volgende:
Ono zou ik geen problemen mee hebben, goede voetballer![]()
Beter dan die Engelaar tenminsteLaat die maar lekker naar psv gaan
Eens, dan zal dit je misschien aanspreken (weet het vage website):quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edgar Davids is gewoon heel belangrijk voor de groep, voor de balans binnen en buiten het veld. Zijn blessure is een kleine ramp, maar het zou een nog grotere ramp zijn als Ajax paniekaankopen gaat doen, zoals Yoko Ono of Orlando Engelaar. Als er nog iemand wordt gehaald, dan een linksbuiten en een linksback die ook centraal kan spelen, ervan uitgaande dat Jurgen Colin ook een contract aangeboden krijgt. Wat ik heb een hekel aan dat gekoop, er moet weer veel jeugd worden ingepast, zo is Ajax groot geworden!
mijn dank.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- RTL7
- Tegen Glasgow Rangers
- Om 20:30 uur
Met de titel ben ik het eens, ik teken voor zes titels in de komende acht jaar!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Eens, dan zal dit je misschien aanspreken (weet het vage website):
http://sportcafe.blogo.nl/?comments/931/29814
Het is dan ook een flauwekulartikel van de 1e orde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Eens, dan zal dit je misschien aanspreken (weet het vage website):
http://sportcafe.blogo.nl/?comments/931/29814
Forget itquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met de titel ben ik het eens, ik teken voor zes titels in de komende acht jaar!![]()
IJdele hoop, I know.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:03 schreef Jnk18 het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens een pot voetbal op tv.. lang op gew8 zeg..
Is dat zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
Mooi, Ono en Engelaar komen dus niet!
Hij heeft wel een punt. Alle namen waar Ajax mee in verband worden gebracht komen uiteindelijk nooit deze transferperiode.quote:
Zou t ook niet erg vinden hoor, zeker Ono niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Alle namen waar Ajax mee in verband worden gebracht komen uiteindelijk nooit deze transferperiode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |