abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200362
What about Maurice?? Oke ik moet toegeven, Maurice is dan misschien niet de knapste van het stel (want ik denk dat wel veel mensen het met me eens zijn dat Bart dat is) maar het is toch wel een schatje hoor!!! Hij heeft ook best wel humor en ik vind dat hij er zeker in moet blijven

*Laat Karin en Maurice maar gaan dat kan nog lachen worden, zij hebben tenminste humor, in tegenstelling tot de anderen

*Wedden dat Sabine toch Mona nomineert ook al loopt ze nu een eind weg te slijmen

*Ruud en Willem moeten niet met z'n 2-en achterblijven, want dan krijg je weer van die saaie gesprekken over voetbal en weet ik veel wat allemaal

*Sabine is dan wel een bitch, maar ze moet er toch niet uitgegooid worden, dit houdt het leuk (misschien is het wel expres gedaan voor de kijkcijfers)

*Bianca is niet raar

*Sabine moet Bart duidelijk maken dat ze niet verlifd op hem is

love=life
pi_200363
Ik voel me wel een beetje beledigd hoor..dat niemand reageert .......
love=life
  donderdag 14 oktober 1999 @ 15:42:00 #3
483 sdb
Pluk de dag
pi_200364
Oke, hier een reactie!
Maurice is saai, maar vanwege Karin-romance mag ie van mij blijven. Als ze maar wel eens laten zien wat er achter het gordijn gebeurt.
Sabine moet Bart niks vertellen. Dat doet Nederland straks wel en lachen als ie de videobanden straks terugziet.
Life is a moment in space

donderdag 14 oktober 1999 @ 17:11:00 #4
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200365
quote:
op 10-14-1999 om 03:42 PM schreef sdb het volgende:
Oke, hier een reactie!
Maurice is saai, maar vanwege Karin-romance mag ie van mij blijven. Als ze maar wel eens laten zien wat er achter het gordijn gebeurt.

Maurice is niet saai, maar dodelijk verlegen, als je het mij vraagt. Normalerwijs wordt-ie overschaduwt door de andere mannen/vrouwen. In een klein groepje komt hij wel los, luister maar naar dat gesprek dat hij had met Willem en Ruud in de slaapkamer, over Bart. Daar gaf hij ook toe dat hij "wat minderwaardigheids complexen" had.

Buiten dat is-ie nou ook niet echt een begenadigd verteller, zodat niemand echt graag naar zijn reisverhalen luistert. Waarschijnlijk is hij een loner, en niet erg gewend aan het leven & werken in een groep.

Ik kan me al helemaal voorstellen waarom het niets werd met zijn vriendin:
zij: "Maurice, PRAAT eens tegen me! ZEG eens een keer wat!!"
hij: "He wat?"
zij: "aaaaargh!"
En zo

pi_200366
quote:
op 10-13-1999 om 05:55 PM schreef Kristy het volgende:
What about Maurice?? Oke ik moet toegeven, Maurice is dan misschien niet de knapste van het stel (want ik denk dat wel veel mensen het met me eens zijn dat Bart dat is

Ik vind Sabien toch knapper hoor!

Kapot is leuker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')