quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:46 schreef BonJovi het volgende:
Hooligans zijn kut ja net als de Eagles.
overigens:
Ajax![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee jij komt uit Limburg daar hebben ze alleen kutclubs.
Ookal speelde MVV eerste of Fortuna, ik zou er de care police voor bellenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee jij komt uit Limburg daar hebben ze alleen kutclubs.
dat 2e zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:25 schreef BonJovi het volgende:
Ze kunnen ook niet voetballen ook al speelden ze in het gouden gids divisie. Limburgse gozers
LImburgse vrouwen schattig lief accentje
Daar heb je die hooligans niet mee, maar de echte supporters. Die hooligans hebben waarschijnlijk allemaal een stadionverbod.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:28 schreef trabant het volgende:
Las het in Het Parool: geen fraaie vertoning.
Ik stel voor dat als de betreffende clubs de geleden schade in Deventer niet binnen een week ruimschoots vergoeden, de politie bij de wedstrijden gewoon zonder waarschuwing met scherp mag schieten. Als ze dat niet durven, zet je VN-veteranen in. DIe hebben doorgaans wel wat om af te reageren.
Want hier heeft de burger veel meer last van dan van die vermeende terroristen en radicalen. Als je verdomme niet eens meer rustig naar een antiekmarkt kunt gaan...
supporters zijn gewoon fucking mongolen. dat blijkt elke keer wel weer. fuck die sport en fuck de aanhangers.quote:
en fuck die mensen die antivoetbal zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:20 schreef Laton het volgende:
[..]
supporters zijn gewoon fucking mongolen. dat blijkt elke keer wel weer. fuck die sport en fuck de aanhangers.
Maak je eigen topic dan kneus, bagger hier niet over. Maar over dat bagger ajax en hun bagger trainer en die bagger davids die zijn bagger been heeft gebroken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:51 schreef Ravii het volgende:
klacht : voetbal
ik dacht ik vat het even samenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maak je eigen topic dan kneus, bagger hier niet over. Maar over dat bagger ajax en hun bagger trainer en die bagger davids die zijn bagger been heeft gebroken.
Mooi, en vervang nu het woord supporters door Marokkanen en je hebt een ban te pakken..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:20 schreef Laton het volgende:
[..]
supporters zijn gewoon fucking mongolen. dat blijkt elke keer wel weer. fuck die sport en fuck de aanhangers.
Je moet gewoon toegeven dat veel voetbalsupporters een stelletje hersenloze aso's zijn die erop uit zijn om weer te rellen. Bij de Tour de France bijvoorbeeld staan een stuk meer mensen langs de weg en compleet geen rellen daar, net als bij elke andere willekeurige sport.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
en fuck die mensen die antivoetbal zijn.
Dopingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |