Hun kipkebab is anders ook verdomde smakelijk!quote:
Nope, geen gyros....Wel vindbaar bij isis, sphinx en nog een dozijn andere grillrooms in maastrichtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Hebben ze er ook pita gyros?. Dat was echt mijn #1 voedsel in Griekenland. Kostte geen flikker en van één zo'n klein kutbroodje zat je uren vol.
Dat moet je bijhouden hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:47 schreef MrHoodigan het volgende:
Daar word ik niet vrolijk van
quote:
Restaurant Kreta in Maasmechelenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn vrienden die er de in diarree gemarineerde frieten bestelden klaagden over een hoog plasticgehalte.
[..]
Gewoon grieken moet je ook in maasmechelen doenVoor 20,- goed gegeten en gedronken. En snel klaar
![]()
Maar die Knossos, no more. Wat een kuttent. Een zaakje voor de smaakpolitie lijkt mij![]()
Ja maar dat bestellen is wel kut als je bij een vriend zit die in Randwyck woont en je bent met zijn 3en want dan kom je niet boven de 25 euro uit want in die wijk leveren ze pas vanaf 25 ballenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:55 schreef DeeCruise het volgende:
Ik moet hier gewoon een reactie op typen...
Zelf schuld lamzak...Die tent ooit al eens goed bekeken? Het schreeuwt gewoon voedselvergiftiging!
De beste optie was gewoon naar huis gaan en marmaris bellen, die bezorgen tot 05:30....
quote:
Kesselskadequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef Mss het volgende:
Sirtaki, is dat die op de Platielstraat of op de Kesselsekade?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |