Rijmt toch goedquote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef TeleluvR het volgende:
God, wat rijmt dat kut
Je Gibson op het asfaltbe-ton...
of
Je Gibson verstopt mijn chiffon...
Pleur je Gibson van het balkon...
Niet waar, ik heb mijn Fender 1 op 1 kunnen inruilen op een Gibson SGquote:Op maandag 23 juli 2007 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan krijgt ie er 10 euro voor en een lolly...
Inruilen is eigenlijk nauwelijks te doen, tenzij je veel te veel betaald voor de gitaar die je koopt...![]()
SG Junior en Fender Frontman, bij ondergetekendequote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik roep al 'n aardige tijd dat ik wil beginnen met gitaar spelen. maar eigenlijk heb ik geen idee van wat voor gitaar geschikt is om mee te beginnen. Iemand hier aanraders voor welke gitaar ik moet halen? Ik weet dat ik ernaast nog versterkers moet hebben. Maar verder is het voor mij 'n sprong in het diepe.
Even ter info; ik wil 'n elektrische gitaar, akoestisch lijkt me niks. En ik wil metal spelen. (dno of het verschil maakt dus ik zet het er maar bij). En ik was niet van plan lessen te volgen aangezien ik me dat niet kan veroorloven.
Alvast bedankt =]
Dus jij hebt je Fender ingeruild voor 10 euro en een lolly...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb mijn Fender 1 op 1 kunnen inruilen op een Gibson SG
De meeste nummers vinden hun oorsprong op een klassieke of een western gitaar. Beide accoustisch. Omdat een accoustische gitaar goedkoper is dan electrisch (beginnersgitaren), raad ik je toch accoustisch aan.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik roep al 'n aardige tijd dat ik wil beginnen met gitaar spelen. maar eigenlijk heb ik geen idee van wat voor gitaar geschikt is om mee te beginnen. Iemand hier aanraders voor welke gitaar ik moet halen? Ik weet dat ik ernaast nog versterkers moet hebben. Maar verder is het voor mij 'n sprong in het diepe.
Even ter info; ik wil 'n elektrische gitaar, akoestisch lijkt me niks. En ik wil metal spelen. (dno of het verschil maakt dus ik zet het er maar bij). En ik was niet van plan lessen te volgen aangezien ik me dat niet kan veroorloven.
Alvast bedankt =]
Hoeveel wil je uitgeven ?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Alvast bedankt =]
Goed geschikt voor metal 2 humbuckerts erinquote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mag ook mijn beginnersset kopen
is dezelfde als het goed is
met iets grotere versterker 19 watt
Stevige kabel niet die troep die daarinzit
plectrums krijg je erbij
En stemapparaatje ook nog eens
nieuwprijs van de zooi bij elkaar 250 euro
voor 175 mag jij het op komen halen
Foto's als je interesse hebt
Helemaal onbeschadigd is nog als nieuw
Met plaatje van internet
[afbeelding]
Owja en een mooie gitaarband die ook nog eens 25 euro kostte
D'r staat toch Gibson SG?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dus jij hebt je Fender ingeruild voor 10 euro en een lolly...
Ow daar kan je wel wat moois voor kopenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
max 400 euro ofzo? Dno of dat reeël is, maar aan de prijs hierboven te zien wel.
Er staat toch duidelijk 10 euro en een lolly?quote:
Ja koop mijn versterker!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Alvast bedankt =]
Spreek voor jezelf, ik verkoop alleen maar AAA-klasse gitaarzutquote:Op maandag 23 juli 2007 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedereen probeert gelijk z'n rommel aan te smeren![]()
Gibson / Gibson look-a-likesquote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik verkoop alleen maar AAA-klasse gitaarzut![]()
![]()
Dude dat is een fucking broodroosterquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik verkoop alleen maar AAA-klasse gitaarzut![]()
Weg ermee... veel te goed voor mij...quote:
Geweldig, Maar mijn broodrooster heerst!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dude dat is een fucking broodrooster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ik niet ik kan alleen powerchords spelenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef jehovaguerilla het volgende:
Wie heeft er nog toffe licks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |