En dat is gewoon wat ik zoek, verder is het mij allemaal best aangezien ik het niet echt ken ^^quote:Prijs kwaliteit is het gewoon wel waar voor je geld.
en het voordeel van een goedkope kutte gitaar bezitten, is dat je daarna op bijna alle gitaren kan spelenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De meeste nummers vinden hun oorsprong op een klassieke of een western gitaar. Beide accoustisch. Omdat een accoustische gitaar goedkoper is dan electrisch (beginnersgitaren), raad ik je toch accoustisch aan.
Mocht je electrisch willen gaan spelen, gisteren zag ik nog in Vraag en Aanbod een prima electrische gitaar met versterker te koop staan voor 150 euro. Tjek daar ff (ibanez gitaar).
ik een wahwah pedaaltje, die ik nog op moet sturen naar dean... (ik ben te lui gewoonquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey ik heb al een keer een versterker verkocht via hier
en m'n multieffect ding![]()
Je kan me wel ff toevoegen op msn of mailenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:29 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Wanneer heb je tijd dat ik 'm kan op komen halen?
En jij weer terugquote:
Die lolly krijgt ze sowiesoquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef Operc het volgende:
dribbel, ziet ernaar uit dat je je vriendin misschien wel meer kunt geven dan een lolly en 10 euro vrijdag
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan kan ik nu dat 2e cabinet en dei tuner kopen![]()
Bij Dean is daar rekening mee gehouden... kunnen moeilijker de blender inquote:
Je kan er wel in 1 klap allebei iemand zijn ogen eruit stekenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij Dean is daar rekening mee gehouden... kunnen moeilijker de blender in
[afbeelding]
Dan zitten wij zonder backup gitaarquote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En ik heb de rest van de week ook werk, kan het wezen dat ik eindelijk die gitaar bij Jacob kan halen![]()
En Enter Shikari zuigt
Ik beb zo'n standaard die kapot is, een van de beugeltjes is afgebroken.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja en je krijgt er ook nog een mooi standaart bij waar je hem op kan zetten heb er toch nog 1 over
-edit-
[afbeelding]
zo een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |