quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
I know. Ik ga gewoon een Vx halen.
Die headstok is wel cool.
Kun je lekker bandleden mee wakker prikken
Wat voor tools wou je er achter hangen dan? Je hebt met een VX verder niks nodig manquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
en hij is groot genoeg om tools enzo achter te hangen.
Geen idee, boeit watquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
Is die vrouwunit bij de rodeo ontsnapt ofzo?
Nee, Allstars zijn kutschoenen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef Witchfynder het volgende:
All stars zijn bijna net zo lelijk als Telecasters vind ik. Zou er een verband zijn tussen Telecasters en All Stars mooi vinden?.
Een Ace Frehley-style vuurpijlinstallatie, natuurlijk! Wat een vraag....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Deansensitized het volgende:
Wat voor tools wou je er achter hangen dan? Je hebt met een VX verder niks nodig man
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een Ace Frehley-style vuurpijlinstallatie, natuurlijk! Wat een vraag.....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]HelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaak is 1 knop volume en de andere toon (doffer/helder). Die knop uittrekken is een zgn coilsplit. Daarmee split je dat dikke achterste element (bij de brug) zodat ie het karakter krijgt zoals die andere twee elementen (midden en voor). Schakeling is heel simpel. Helemaal naar achteren is het achterste element, midden is het middelste element en voor is het halselement. Tussenstandjes (standje 2 en 4 zeg maar) zijn beide pickups te samen... Clear?
[afbeelding]
Mooie gitaar BTW!![]()
EDIT: Taalpuristen moeten DEAUD!Thanx
![]()
Blijft eng en koe achtigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]nee man. Amerikaanse
![]()
Maar kijk dan, zo mooi![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]nee man. Amerikaanse
![]()
Maar kijk dan, zo mooi![]()
[afbeelding]
op me strat gebruik ik bijna alleen maar het hals element, of midden-hals... brug element mag me gestolen worden. toen ik nog een tele (comet, maar toch) had gebruikte ik ook alleen het hals elementje.... brug geluid is veels te schel en kutquote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef Sloggi het volgende:
Ook goed, dat halselement gebruik je toch niet bij een Telecaster.
neeee!! fuzz is best heel anders dan een distortion... meer een heel geluid dan een distortion... niet echt uit te leggen, met als ze veel dingen voor de gitaar, je moet het gewoon een keertje uitchecken.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:17 schreef Sloggi het volgende:
Fuzz is dus gewoon distortion.
Tremeloruimte frezen kost bij Vox Humana 60,-. Misschien dat je hen ff kunt bellen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef TenWords het volgende:
Weet iemand misschien hoe duur een floyd rose routing&installatie kost op een string-through gitaar?
hals element met middelste element, of brug met midden = humbuckerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef Sloggi het volgende:
Of je moet Strats met humbuckers niet als Strats beschouwen.
Doe ik eigenlijk ook wel een beetje.
en 24 frets, ook wel plezierigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het ook wel typisch dat toen Dave Mustaine een signature guitar kreeg bij Dean er gelijk een andere kop op zat..
4 euro echte converses ? dan mag jij dr 20 paar voor me inslaan en betaal ik je 8euro per stukquote:
Of je nu fan bent van zijn muziek of niet, een ieder moet toch toegeven dat de gear waar Dave zich mee bemoeit zwaar heerscht. Zijn gitaren zijn geweldig, de elementen die hij met Seymour Duncan heeft ontwikkeld zijn super, de Rocktron Prophesy schijnt waanzinnig te zijn en men kijkt halsreikend uit naar het in de verkoop gaan van zijn Line6 amps.quote:
de nieuwe dean VMNT heeft wel oncomfortabele bevels (ivm met copyrightschending)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of je nu fan bent van zijn muziek of niet, een ieder moet toch toegeven dat de gear waar Dave zich mee bemoeit zwaar heerscht. Zijn gitaren zijn geweldig, de elementen die hij met Seymour Duncan heeft ontwikkeld zijn super, de Rocktron Prophesy schijnt waanzinnig te zijn en men kijkt halsreikend uit naar het in de verkoop gaan van zijn Line6 amps.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of doffer ligt eraan welke kant je op draait
Mwoah, het is wel meteen apart.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:29 schreef TenWords het volgende:
[..]
de nieuwe dean VMNT heeft wel oncomfortabele bevels (ivm met copyrightschending)
Ik denk dat het je heel erg veel gaat kostenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef TenWords het volgende:
Weet iemand misschien hoe duur een floyd rose routing&installatie kost op een string-through gitaar?
90's USA jackson dinky string-thru boltyquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het je heel erg veel gaat kosten
Bedenkt eerst of die gitaar het wel waard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |