Hier weer wat meningen waar niemand op zit te wachten.
Ik probeer me steeds voor te stellen hoe de toekomst van de verschillende bewoners er uit gaat zien, nadat zij uit het huis komen.
Dat Ruud op dit moment al, zonder dat hij het zelf weet, miljonair is lijkt mij duidelijk. Voor deze Vleesgeworden Ongecompliceerdheid staan de reclamebureaus direct rijendik bij de uitgang. En let op, die gaat in de Gerrie Kneteman-val lopen, namelijk als Lekker Gekke Gewone man op komen draven in ieder denkbaar programma. Onvermijdelijk. "En Ruud, onlangs nog klaargekomen", zal steevast de openingsvraag luidden van de quizmaster. Gelach van tribune. Bij openingen van winkelcentra zal Ruud, gehuld in een levensgrote schuimrubberen Fallus onder het schreeuwen van de Nationale Kreet "oude gabber, laat je niet gek makeeeeeen" zich door een vlies moeten boren. Ruud doet mee aan de actie "Klaarkomen voor Bulgarije" na het enorme succes van het enkele jaren geleden georganiseerde "Yoghurt voor Bulgarije". En waarschijnlijk wordt de werkelijkheid nog ongerijmder dan dat wat ik nu verzin.
Net als de ontwikkelingen in het Big-Brother huis trouwens. Ik vind het een ontzettende afknapper dat Veronica, zwichtend voor de commerciële mogelijkheden die de populariteit van het programma nu biedt er steeds vaker voor kiest om indrukken van de buitenwereld toe te laten. Juist de totale isolatie en het in het ongewisse laten van de deelnemers sprak mij zo aan.
Dat Mona de bewoners bij kon praten over Big Brother op de televisie deed me alleen maar goed. Dikke pret. Vooral Bianca was erg geïnteresseerd in het "hoe komen wij over, hoe worden wij gemonteerd" verhaal, maar kreeg op deze vraag alleen maar wat vage, éénlettergrepige keelklanken als antwoord op. "Jaaa, jij wisselend hoor, wisselend" Prachtig. Ik denk dat Mona niet eens ooit stil heeft gestaan bij het feit dat er gemonteerd wordt. Die dacht dat de bewoners iedere avond een samenvatting van de dag naspeelden.
Maar nu, die opdracht om een single op te nemen vind ik niet goed. De bewoners krijgen nu wel een erg sterk signaal dat de totale gekte is uitgebroken buiten de poorten. Ik denk dat dit een enorme invloed op hun gedrag gaat krijgen.
Overigens is vanochtend net bekend geworden dat Bart, die door Martin werd "verdacht" van homofilie, aan Martin had gevraagd, in verband met gemis aan warmte, lichamelijkheid etc die toch ieder mens nodig heeft, of hij hem mocht Fistfucken. Martin, nog niet helemaal zeker, twijfelde, maar Ruud heeft toen met een verhandeling over Fistfucken, namelijk dat dit een Oud-Drentse watersport is , waarin het de bedoeling is dat de deelnemers op een zelfgemaakt vlot (De Fist) zo snel mogelijk naar de overkant van een meer peddelen, het zogenaamde Foeken ook wel Fucken geheten, Martin over de drempel getrokken. Dat wilde hij wel eens een keer proberen. kon het dan ook zonder meer? Ja, dan was de Barts vuist zogenaamd een vlot en martin het buitenmeer, Zo gezegd zo gedaan. De rest is geschiedenis.
Mijn dagelijkse Ongehoorde Feiten Uit Alle Windstreken Van Ruud voorpelling: Ruud zal de komende dagen de medebewoners urenlang doorzagen over een uil die alleen in Oost-Siberë voorkomt maar die het voorkomen heeft van een Blauwe Reiger En dat je dus nooit weet als je een reiger ziet enz enz. Verder zal hij met geinige weetjes over de uitvinding van de schroevendraaier, de eierwekker, de elektrische deken ("dan kan je geëlektrocuteerd worden bij het klaarkomen, joh, hé, godverdikkie") de stofzuiger en de gloeilamp komen. Tevens zal Ruud in de komende 70 dagen in ieder geval 1 keer met het verhaal komen dat er al lang een gloeilamp bestaat die nooit kapot gaat, maar dat die voor de mensheid wordt achtergehouden. Maurice zal hierop met het verhaal van de Auto Op Water komen.
Groeten van uw persoonlijke Ziener
Nico