Ja, ik weet het, maar ik gebruik ze toch maar als ik de eerste ben die over een bepaalde aflevering post. Zal het in het vervolg niet meer doen dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:30 schreef TC03 het volgende:
Goede aflevering. World of Warcraft...
[..]
Spoilertags zijn niet nodig als de aflevering al is uitgezonden.
Alleen waren bij Friends alle personages grappig en hier alleen Barneyquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:51 schreef -Mo- het volgende:
Erg puike aflevering weer[ afbeelding ]. Wat een heldenserie is het toch.
Blabla [ afbeelding ]. Crazy/Hot-scale [ afbeelding ]. World of Warcraft [ afbeelding ]. Ook vanzelfsprekend weer erg consistent met de rest van de serie. Wat in de pilot werd verteld klopt ook weer met deze aflevering. In tegenstelling tot Friends waarbij ze bij elke flashbackaflevering elkaar weer op een andere manier ontmoette.
Maar die kende je -die hard HIMYM-fan zijnde- natuurlijk al vanaf S01E01.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef PeRi het volgende:
"Lesson 1: WHat;s up with the goatee? It doesn't go with the suit."
- 'I don't have a suit.'
"Lesson 2: buy a suit" [ afbeelding ]!!
Dit verklaart wel waarom hij zijn How I Met Your Mother-verhaal begint met How I Met Robinquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Zhenar het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen tot nu toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf bij mijn theorie dat de "mother" van Teds kinderen niet zijn uiteindelijke vrouw is. HIMYM heeft altijd van die twists in het verhaal, "what really happened" zeg maar. Ik denk dat Ted twee keer trouwt: één keer met de Mother, met wie hij twee kinderen krijgt, en uiteindelijk met Robin.![]()
Misschien was de opmerking van zijn date wel eeen hint: "I'm just some girl whoes name your gonna forget when you hook up with robin again:"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf bij mijn theorie dat de "mother" van Teds kinderen niet zijn uiteindelijke vrouw is. HIMYM heeft altijd van die twists in het verhaal, "what really happened" zeg maar. Ik denk dat Ted twee keer trouwt: één keer met de Mother, met wie hij twee kinderen krijgt, en uiteindelijk met Robin.![]()
We zullen het in seizoen 20 het wel te weten komen, denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dit het laatste seizoen wordt, dan is er denk ik geen tijd meer om mijn theorie uit te werken (mochten ze dat in gedachten hebben :’) ). Want dan moet er zowel met Robin als met de Mother een romantische band (opnieuw) worden opgebouwd. En dat hij dan een keuze moet maken tussen de twee en kiest voor de mother, die natuurlijk heel stom is. En dan in de series finale zien we hoe hij dan uiteindelijk toch weer bij Robin uitkomtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
We zullen het in seizoen 20 het wel te weten komen, denk ik.
OMG ik zag het van 10km aankomen dat Ted dat meisje wasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:39 schreef neggix het volgende:
Whehe, weer een toppie ep... Weer een betere. Vond het de laatste tijd al iets minder worden, maar deze was echt goedVooral dat WoW stukje, dat Ted ook dat meisje was
Ja, Barney was ook weer helemaal heerlijk bezig
Ik niet, gelukkig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
OMG ik zag het van 10km aankomen dat Ted dat meisje was
Desalniettemin leuke aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |