quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef SuperSiem het volgende:
De aflevering was tof, maar de bonus-scène slaat alles.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef SuperSiem het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:23 schreef -Mo- het volgende:
Acht miljoen kijkers dit keer. 120.000 man meer dan bij de vorige aflevering. De nieuwe lead-out (The Big Bang) scoorde 8,4 miljoen kijkers.
Check ook even dit filmpje:
http://www.cbs.com/primetime/how_i_met_your_mother/comcast/
(Er staan ook nog meer How It Really Happened's bij)
Dat valt idd toch niet tegen nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:51 schreef SuperSiem het volgende:
Nergens verkocht is ook overdreven, zie Wikipedia.
Sorry, had je link over het hoofd gezien. Maar het filmpje is zo tof, dat mag wel twee keer vermeld worden.quote:
MIJN JEZUS! En dan nog wel te bedenken dat Neil irl homo isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef SuperSiem het volgende:
Ik had al mijn vermoedens, toen die drie in de slaapkamer achter bleven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef SuperSiem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zou een mooie zijn als 1 van die 2 de mother is
Of beide
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Laatste aflevering was okee, maar ik vond hem niet spectaculair. Wel mooi hoe Barney alles gepland had
En Marshall ging ook aan de 'wait for it'!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:20 schreef bladibladibla het volgende:
Wel leuk dat "lawyered" en de "cougar" weer terug kwamen
"Nicequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En Marshall ging ook aan de 'wait for it'!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door SuperSiem op 23-10-2007 10:00:43 ]And there was much rejoicing.
hij noemt der al de hele tijd aunt robin. je noemt je moeder toch niet tantequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:03 schreef 2Mini het volgende:
er word nog maar eens duidelijk gemaakt dat Robin niet de moeder is..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef SuperSiem het volgende:
Aflevering 5 was hilarisch.
Spoilertags zijn niet nodig als de aflevering al is uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |