quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
En het feit dat Iglesias daadwerkelijk een klein pikkie heeft.![]()
Yesssurrr.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:37 schreef SoupNazi het volgende:
Maar dat is dus op 20 nov. o.i.d.?
Zou wel een rare reden zijn natuurlijk; "WIJ vinden het niets dus gaat het van de buis af"quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:16 schreef -Mo- het volgende:
Volgens mij was HIMYM nooit echt in gevaar. Ikzelf heb iig nooit aan een pick-up getwijfeld eigenlijk. Ausiello was het daarentegen niet met mij eens, wat wel wat paniek veroorzaakte. Er waren wel rumours dat de CBS-suits de serie niet zo leuk vonden, wat wel de late pick-up kan verklaren.
Dit zei Bays er trouwens nog over in april:
[..]
En dit zei Ausiello er over in april:
[..]
Zit wel geluid bij, alleen doet het geluid het bij jou om een duistere reden niet. Probeer VLC Media Player eensquote:Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef bladibladibla het volgende:
Meh, heb ik hem eindelijk binnen, zit er geen geluid bij. En ik was al zo blij dat het me gelukt was om hem binnen te halen.
Iemand tips?
Ik heb al 4 mediaplayers geprobeerd en een vijfde downloaden gaat me toch iets te ver. Gelukkig heeft blaatkipje me al geholpen en heb ik zeer snel wel een aflevering van HIMYM mét geluidquote:Op woensdag 26 september 2007 17:20 schreef Merkie het volgende:
Zit wel geluid bij, alleen doet het geluid het bij jou om een duistere reden niet. Probeer VLC Media Player eens.
Ja, zij viel mij ook al op. Maar als je goed oplet zie je dat zij een gewone zwarte papaplu opsteekt als ze naar uit de kroeg loopt, terwijl de mother met haar gele paraplu gewoon vanaf straat komt en dus niet binnen in de kroeg was.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef 2Mini het volgende:
Heeft iemand die chick opgemerkt aan het eind, dat dr jas aan doet en naar buiten gaat?
Ze stond zo in het midden van mijn beeldscherm en er werd zo op dr ingezoomd... zou zij het meisje zijn met de gele paraplu?
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ja, zij viel mij ook al op. Maar als je goed oplet zie je dat zij een gewone zwarte papaplu opsteekt als ze naar uit de kroeg loopt, terwijl de mother met haar gele paraplu gewoon vanaf straat komt en dus niet binnen in de kroeg was.
Sowieso wel leuk dat ze zoiets erin stoppen, geeft wel aan de we echt met 1 lang verhaal bezig zijn
Ja, het regent niet eens buiten dus ik vind het ook wel lekker.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef Vector_SLD het volgende:
Puik weer.
buiten nietquote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef Vector_SLD het volgende:
Puik weer.
Gnagna, scherpquote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, maar de 45ste aflevering was ook wel leuk hoor. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |