quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
En het feit dat Iglesias daadwerkelijk een klein pikkie heeft.![]()
Yesssurrr.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:37 schreef SoupNazi het volgende:
Maar dat is dus op 20 nov. o.i.d.?
Zou wel een rare reden zijn natuurlijk; "WIJ vinden het niets dus gaat het van de buis af"quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:16 schreef -Mo- het volgende:
Volgens mij was HIMYM nooit echt in gevaar. Ikzelf heb iig nooit aan een pick-up getwijfeld eigenlijk. Ausiello was het daarentegen niet met mij eens, wat wel wat paniek veroorzaakte. Er waren wel rumours dat de CBS-suits de serie niet zo leuk vonden, wat wel de late pick-up kan verklaren.
Dit zei Bays er trouwens nog over in april:
[..]
En dit zei Ausiello er over in april:
[..]
Zit wel geluid bij, alleen doet het geluid het bij jou om een duistere reden niet. Probeer VLC Media Player eensquote:Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef bladibladibla het volgende:
Meh, heb ik hem eindelijk binnen, zit er geen geluid bij. En ik was al zo blij dat het me gelukt was om hem binnen te halen.
Iemand tips?
Ik heb al 4 mediaplayers geprobeerd en een vijfde downloaden gaat me toch iets te ver. Gelukkig heeft blaatkipje me al geholpen en heb ik zeer snel wel een aflevering van HIMYM mét geluidquote:Op woensdag 26 september 2007 17:20 schreef Merkie het volgende:
Zit wel geluid bij, alleen doet het geluid het bij jou om een duistere reden niet. Probeer VLC Media Player eens.
Ja, zij viel mij ook al op. Maar als je goed oplet zie je dat zij een gewone zwarte papaplu opsteekt als ze naar uit de kroeg loopt, terwijl de mother met haar gele paraplu gewoon vanaf straat komt en dus niet binnen in de kroeg was.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef 2Mini het volgende:
Heeft iemand die chick opgemerkt aan het eind, dat dr jas aan doet en naar buiten gaat?
Ze stond zo in het midden van mijn beeldscherm en er werd zo op dr ingezoomd... zou zij het meisje zijn met de gele paraplu?
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ja, zij viel mij ook al op. Maar als je goed oplet zie je dat zij een gewone zwarte papaplu opsteekt als ze naar uit de kroeg loopt, terwijl de mother met haar gele paraplu gewoon vanaf straat komt en dus niet binnen in de kroeg was.
Sowieso wel leuk dat ze zoiets erin stoppen, geeft wel aan de we echt met 1 lang verhaal bezig zijn
Ja, het regent niet eens buiten dus ik vind het ook wel lekker.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef Vector_SLD het volgende:
Puik weer.
buiten nietquote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef Vector_SLD het volgende:
Puik weer.
Gnagna, scherpquote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, maar de 45ste aflevering was ook wel leuk hoor. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het valt sowieso tegen nu de nieuwigheid van de serie weg is. Ik heb nu een nieuwe liefde; The Big Bang Theory, aanrader!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:49 schreef -Mo- het volgende:
Ik vond hem niet zo bijzonder.
Uiterst standaard is die 'comedy'-serie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb nu een nieuwe liefde; The Big Bang Theory, aanrader!
Alsof het niveau zo abominabel is, dat wij panikeren en denken dat er geen klassiekers meer komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef SuperSiem het volgende:
Maar goed, ik vond seizoen 2 ook niet heel goed beginnen, en toen kregen we ook in een keer Swarley en Slap Bet. Er is dus nog hoop.
Yep, vond ik ook. Er had meer in gezeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het idee van dat toeristische uitje vind ik echt a la Barney, erg cool. Maar de uitvoering was matig, zoals die overval en hoe Ted compleet on-Teds uit zijn dak gaat.
Redelijke ep dus, maar had meer potentie in gezeten denk ik.
Als ik de tijdzones wel meereken: Monday, November 19th 2007 13:28:49 (GMT-5)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Als ik tijdzones niet meereken: Monday, November 19th 2007, 18:28:49 (GMT)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:54 schreef Geqxon het volgende:
Omdat de episode in Amerika uitgezonden word. En ik niet weet of de slap-countdown klok op mijn lokale tijd of de tijd van de server is gebaseerd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:34 schreef Merkie het volgende:
Zou de toedracht achter de "Pineapple incident" ooit nog bekend worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het genoeg is voor season 4..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:23 schreef -Mo- het volgende:
Acht miljoen kijkers dit keer. 120.000 man meer dan bij de vorige aflevering. De nieuwe lead-out (The Big Bang) scoorde 8,4 miljoen kijkers.
Check ook even dit filmpje:
http://www.cbs.com/primetime/how_i_met_your_mother/comcast/
(Er staan ook nog meer How It Really Happened's bij)
Dan zou HIMYM waarschijnlijk om een of andere paupertijd in de middag/vroege avond op RTL5 worden uitgezonden, na de 2001202e herhaling van The Nanny. Dat verdient deze serie nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef TC03 het volgende:
Snap niet dat HIMYM niet in Nederland op de buis is.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef SuperSiem het volgende:
De aflevering was tof, maar de bonus-scène slaat alles.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef SuperSiem het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:23 schreef -Mo- het volgende:
Acht miljoen kijkers dit keer. 120.000 man meer dan bij de vorige aflevering. De nieuwe lead-out (The Big Bang) scoorde 8,4 miljoen kijkers.
Check ook even dit filmpje:
http://www.cbs.com/primetime/how_i_met_your_mother/comcast/
(Er staan ook nog meer How It Really Happened's bij)
Dat valt idd toch niet tegen nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:51 schreef SuperSiem het volgende:
Nergens verkocht is ook overdreven, zie Wikipedia.
Sorry, had je link over het hoofd gezien. Maar het filmpje is zo tof, dat mag wel twee keer vermeld worden.quote:
MIJN JEZUS! En dan nog wel te bedenken dat Neil irl homo isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef SuperSiem het volgende:
Ik had al mijn vermoedens, toen die drie in de slaapkamer achter bleven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef SuperSiem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zou een mooie zijn als 1 van die 2 de mother is
Of beide
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Laatste aflevering was okee, maar ik vond hem niet spectaculair. Wel mooi hoe Barney alles gepland had
En Marshall ging ook aan de 'wait for it'!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:20 schreef bladibladibla het volgende:
Wel leuk dat "lawyered" en de "cougar" weer terug kwamen
"Nicequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En Marshall ging ook aan de 'wait for it'!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door SuperSiem op 23-10-2007 10:00:43 ]And there was much rejoicing.
hij noemt der al de hele tijd aunt robin. je noemt je moeder toch niet tantequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:03 schreef 2Mini het volgende:
er word nog maar eens duidelijk gemaakt dat Robin niet de moeder is..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef SuperSiem het volgende:
Aflevering 5 was hilarisch.
Spoilertags zijn niet nodig als de aflevering al is uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |