is het volgens mij ook in amerika, maar die site synct met je windows klok.quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef 2Mini het volgende:
Ik dacht dat de slap een soort van 'live' slap zou zijn..
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here, geniaalquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Geweldig!
Marshall met z'n slap-song en Barney die meezingt, ik ging stuk.
Hoe kan je daar nou zo lang over doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:06 schreef De_Brandweer het volgende:
ik snapte die grap pas op het eind. die slap grappen waren geweldig![]()
![]()
slapsgiving
Juist, de brandweer snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Hij bedoelt de slapcountdown op de laptop van Marshall. Er staat 2 uur nog wat op het scherm en hij zegt: het laatste uur is ingegaan
Er waren gewoon twee aanstekers in huis. Kan toch?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, wat deden Ted en Robin met een aansteker?
De enige mensen met aanstekers die ik ken zijn rokers en freaks, en volgens mij wonen die niet in het huisquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er waren gewoon twee aanstekers in huis. Kan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |