Klopt, een 2e deel is totaal overbodig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef MouzurX het volgende:
slotje graag op 14 jarige hoeren dansen in clip deel 2 aangezien er geen klacht is en het nu dus een linkdump is.
Schop hem dan naar onz.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:19 schreef The_Terminator het volgende:
Ga naar ONZ please.
Nee, ik kan je nu al vertellen dat hij daar ook wordt gesloten, het is gewoon kant en klare bagger. Ik wil met die reactie zeggen dat hij dat soort topics in het vervolg maar meteen in ONZ moet openen, KLB is niet bedoeld voor dat soort onzinnige troep.quote:
Baggerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom ging dit prachtige topic op slot?
twiet twiet
![]()
![]()
notes. schmootsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:51 schreef MetalSonic het volgende:
Geen X360 kopen..
deze topic: aantal users lopen alleen maar te bashen, het is al kut genoeg dat ik gezeik met m'n x360 heb. En als ik terug kut krijg ik weer een warning ¬_¬
Even 33 posts wachten, dan komt er vanzelf een slotje op en gaan we over op deel 2...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:14 schreef Teunebeun het volgende:
Een kut newbie in de klas wat mij uitscheld via msn!
Sluit dit topic maar want ik ben geen homo
Nee, ik bedoel mijn topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef Biogarde het volgende:
Of doel je op de bovenstaande menschen.
Anders open je even een topic in Klaagbaak "Kiddin fokkers noemen mij homo!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel mijn topic. Ik wist niet dat de topics automatisch op slot gaan.
Maar ik werd gek van die 'kiddin fokkers' ze noemde mij homo.
Groetjes,
Teunebeun![]()
Beter van nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:32 schreef index.html het volgende:
[..]
Anders open je even een topic in Klaagbaak "Kiddin fokkers noemen mij homo!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |