quote:Op maandag 23 juli 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, een enorme onthulling voor iedereen die de vorige 3 keer niet op had zitten letten.
Ijsje?

Welke rest?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ga je de rest onthullen en iedereen hier in totale verbijstering achterlaten?

Maikuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllquote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee serieus, welke rest volgens jou?![]()

En wat is nou eigenlijk het verschil tussen ijsjes verkopen in Duitsland en de groente-afdeling bijvullen van de C-mille??quote:

Zekers jewaidsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is nou eigenlijk het verschil tussen ijsjes verkopen in Duitsland en de groente-afdeling bijvullen van de C-mille??![]()
Maak je nog steeds van die hendig sjieke slips met je Puch???![]()

quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet gehaald heb, het is "ware liefde"![]()
Oh wacht, mijn Ian_Nick postcount, wat doe ik!?

Ik dácht ook eerst dat jij een kloon van Ian was!!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehe, straks komen jullie er achter dat niet alleen neo_scrotum een kloon is van Ian..
Maar zelfs ik..
En Gert.
En Cablegunmaster
en Raviiiiii ennenneee en iedereen.
omg, dat zou een paniek veroorzaken zeg.
als iedereen eigelijk Ian_nick bleek te zijn.
Whehe, lekker rellen tegen jezelf[afbeelding]
NEEE IK BEN JOUW KLOON NIET
JAMAAR WELWAART!!!
NEENIETWWAART!
JAWEL
NEE!
ARGH
STERF!
NEE!
fipo
HOAHAHA NIETWAAR IK HAD DE FIPO AL!!!
ohkutje
HAHANEEIAN
omg.
ik moet even een sigaretje ofzo

parapluuu. muts..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef TherAngelina het volgende:
Nou, huppa, de regen in!
Maar maakt niet uit want ik had toch net gedouched!

godsamme!quote:

maak je eigen topique.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
godsamme!wat doe jij in mijn monoloog
![]()

ik was aardig op wegquote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
maak je eigen topique.
die word vast goud waard![]()

Nein! Nat haar en uitgelopen mascara! En dan de natte kleren uit en iets chills aan.quote:

Adieu dan maarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nein! Nat haar en uitgelopen mascara! En dan de natte kleren uit en iets chills aan.
Of een ganstahcappuchon je weet!
Hoiiiiii![]()
!
Ik ga nu dus echt. Damn.

tegenwoordig zwaai ik niet meer naar iedereen... krijg er verdomme een lamme hand vanquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |