Wel leuke actie, maar als je geen geld heb om met de trein er heen te gaan ??? hoe ga je dat fixen danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha eronder ja.
Euh ja, nou ja, weet niet... ik zou naar iemand toe gaan in Groningen voordat diegene naar school moest, even snel, spontane actie en zo, en dan zelf nog even naar de stad gaan omdat die kleren veel toffer zijn dan hier (niet dat ik daar geld voor heb). Maar anders moet diegene gewoon vrijnemen of zo
. Heeft toch maar school tot twee uur.
ik ga zometeen ff naar benedenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Children of men vond ik een hele goede film, interessant verhaal![]()
Hahaha ja zolang is 'ie nog niet weg. Volgens mij was het nog wel goed alleen droogquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hehe, brood? in dat huis? zonder schimmel
?
En En.. Welke DVD's?
Gister zou ik Children of Men kijken oid. maar ik was te druk bezig met die bikkelpost
Maar iinderddaad!, is leuk eh:D, als je toch al zeiknat bent, en dan gewoon door plassen enzo rijden?
En en en! Hoezo moet je naar groningen?
en hoe zonder geld?
das wel ..ehh. om het symphatiek te zeggen;; : PECH![]()
x
Hopen dat het er morgen op staatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:17 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Wel leuke actie, maar als je geen geld heb om met de trein er heen te gaan ??? hoe ga je dat fixen dan![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:22 schreef Ravii het volgende:
The Notebook![]()
geweldige film!
Ahh!
Wie zou dat geld moeten storten dan?
ik ga ook iets halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja.
Mja, ik deed vrijwilligerswerk dus ik kreeg gewoon uitkering, dit zou ongeveer m'n laatste moeten zijn omdat ik over twee weken 'echt' werk ga doen, of nou ja dan zou ik 'em misschien nog één keer krijgen, maar het lijkt me niet dat ze die nú al stopgezet hebben, want dat zou dan heel dom zijn. Ik kan echt niet wáchten tot ik gewoon en veel geld heb en op tijd
.
Over twee weken dussss.
Ik ga ook even iets te halen denk ik. Heb alleen niets meer in huis geloof ik
.
Ik heb ook zin in een film kijken maar kheb niet echt goeie films in huis. ben meer een huurderquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:22 schreef Ravii het volgende:
The Notebook![]()
geweldige film!
Ahh!
Wie zou dat geld moeten storten dan?
en de Videotehek is niet meer openquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:29 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in een film kijken maar kheb niet echt goeie films in huis. ben meer een huurder
rare clips, wat we vandaag gedaan hebben, dat we honger hebbeb, en kekke filmsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, waar hebben we het over?
Kekke films?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
rare clips, wat we vandaag gedaan hebben, dat we honger hebbeb, en kekke films![]()
euhm,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kekke films?
Wat zijn volgens jou kekke films?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:02 schreef TherAngelina het volgende:
WTF, je FoBo! WTF, waarom heb ik dit nog niet gezien.
Ja, zo'n mooi gedichtje, dat je mij daar niets over verteld hebt! Wie heeft dat geschreven dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |