abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51747187
Ik ga dus vanaf volgend jaar de opleiding Eerste Verkoper (MBO, Niveau 3) volgen, en ik heb nu me onderwijsovereenkomst ontvangen. Maar volgens mij is het de verkeerde. Wat ik ontvangen heb ik is onderwijsovereenkomst van Ondernemer/ Manager detail handel (MBO, niveau 4), maar dat is dus de vervolg opleiding van eerste verkoper. Nu moet ik dus alles op gaan sturen, ivm stufi, maar nu twijfel ik dus of het wel klopt. De school is niet te bereiken tot en met 24 augustus, en voor 1 augustus moet ik die overeenkomst opgestuurd hebben. En ik moet natuurlijk ook me opleiding veranderen bij de IBgroep, want ik heb vorig jaar een andere opleiding gedaan. Ik zou dus niet weten wat ik moet doen. Weten jullie wat ik het beste kan doen? Ik weet ook niet of Eerste Verkoper een deel kwalificatie van de opleiding is, volgens de website van het Deltion is het gewoon een losse opleiding van anderhalf jaar...

Help!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 23 juli 2007 @ 14:17:55 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_51747243
Is de IB groep niet telefonisch bereikbaar? Leg je vraag eens aan hen voor.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_51747302
quote:
Op maandag 23 juli 2007 14:17 schreef IkWilbert het volgende:
Is de IB groep niet telefonisch bereikbaar? Leg je vraag eens aan hen voor.
Maar het is dus een vraag over het Deltion College, zouden ze daar bij de IBgroep meer van weten?
  maandag 23 juli 2007 @ 14:21:59 #4
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_51747379
quote:
Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Maar het is dus een vraag over het Deltion College, zouden ze daar bij de IBgroep meer van weten?
Je kunt in ieder geval je probleem voorleggen aangezien het betrekking heeft op je stufi.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_51748013
IBgroep wist het dus ook niet, ze hebben die informatie ook niet. Ze zeggen dat ik ingeschreven sta onder niveau 3/4, en dat als ik die opleiding ga doen, dat ik niks hoef te veranderen omdat dat dan ook niveau 3/4 is. Maar ik moet die onderwijsovereenkomst alsnog opsturen naar de school
pi_51749014
Zou het bellen van het Ministerie van Onderwijs een goed idee zijn?
pi_51749905
Of gewoon invullen met een eigen gemaakte wijziging en een duidelijk briefje dat het je om de opleiding Niveau 3 gaat. Dan heb je toch je best gedaan?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_51758994
Ik weet van een paar vrienden, die overigens wel een andere opleiding volgen, dat zij het 1e jaar in een gecombineerde niveau 3/4 klas zaten. Weet je zeker dat dit niet ook het geval is voor jouw opleiding? Dat zou namelijk ook het verhaal van de IB-groep verklaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')