Ze komt er niet meer bovenop als Nederland moet gaan stemmen en 80% op haar stemt.
Tevens kan er dan nog snel iemand anders in het huis gegooid worden, die Bart even met zijn neus op de feiten drukt wat betreft auping.
Zo bedoelde ze het, dat is om een slag om de arm te houden.. ik ben er nog niet zo zeker van of zij wel de eerste is bianca, karin en sabine doen ook goed hun best om als eerste te verdwijnen.. en dat van de weekend jeeez als daar heb je hem weer....
als we nou met ze alle nog niet weten wat de weekend,story en prive zijn!!! roddelsssssssss
Als de stemming in ieder geval maar goed genoeg uitvalt.
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 13 Oktober 1999).]
quote:
op 10-13-1999 om 10:28 PM schreef chantal het volgende:
ik ben er nog niet zo zeker van of zij wel de eerste is bianca, karin en sabine doen ook goed hun best om als eerste te verdwijnen..
Denk jij werkelijk dat Karin als eerste gaat verdwijnen? Hoewel haar vriendschap met Maurice een paar dagen veel reacties opriep, is alle kritiek op haar verdwenen na de bekentenis over haar ziekte. En ook Bianca roept veel minder weerstand op dan in de eerste paar weken.
Ik ben het wel met je eens dat Sabine een serieuze poging doet om volgende week weggestemd te worden. En wie weet, blijft Mona nog lekker een paar weekjes zitten. Hoewel het voor haar wel erg eenzaam zal worden, want noch Bart, noch Willem zal met haar maatjes willen worden...
quote:
op 10-13-1999 om 03:33 PM schreef jooltje het volgende:
Gister toen Mona en Sanbine zaten te praten en ter sprake kwam als ze er uit gestemd zouden worden dat ze dan niet zouden gaan janken. Mona zei: Als ik straks als eerste weg moet. Hoe weet ze dit? Ze is nu toch meer geaccepteerd in de groep?
Een blik 's morgens in de spiegel, en voor haar is alles duidelijk.
(sorry, maar ze is de eerste BB-dame waar ik me echt aan erger. Tara had tenminste het fatsoen om zich af en toe in te houden)
Hoest mogelijk, en dat allemaal op een buisje van twee A4tjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |