abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 1999 @ 15:33:00 #1
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_200332
Gister toen Mona en Sanbine zaten te praten en ter sprake kwam als ze er uit gestemd zouden worden dat ze dan niet zouden gaan janken. Mona zei: Als ik straks als eerste weg moet. Hoe weet ze dit? Ze is nu toch meer geaccepteerd in de groep?
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_200333
Mona bedoelde: "Mocht ik straks als eerste weg moeten." In spreektaal: "ALS ik straks als eerste weg moet."
Een schizofreen is nooit alleen
pi_200334
Boeit niet, als ze maar weggaat...
Tiet voar'n pafke..

pi_200335
Blijkbaar heeft Mona toch een beetje zelfkennis. Ze snapt best dat niemand haar moet, omdat ze gewoon een stomme kut is.
Proud to be a scout
  woensdag 13 oktober 1999 @ 16:16:00 #5
711 dr Evil
Very very évillll
pi_200336
Prima prima prima, Mona weg... eigenlijk is die stemming niet eens meer nodig...
"Why make zillions if we can make ... billions?!"

woensdag 13 oktober 1999 @ 17:28:00 #6
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_200337
Hoe Mona weet dat ze als eerste weg gaat? Weet ze eindelijk eens iets dat iedereen al weet (zeg maar : algemene kennis), is het weer niet goed??? Weg met Mona!!
  woensdag 13 oktober 1999 @ 18:09:00 #7
711 dr Evil
Very very évillll
pi_200338
Eigenlijk wordt het nu wel saai, want nu moeten weer 2 weken wachten; het is al duidelijk wie eruit gaat...
"Why make zillions if we can make ... billions?!"

pi_200339
Ik geloof niet dat de keus op Mona helemaal duidelijk is (jammer)...als dit weekend gekozen was misschien maar nu ze nog een weekje mag slijmen...
Sommige anderen doen ook wel erg hun best om genomineerd te worden.
En ach het nederlandse volk...die kiezen nogal eens vreemd (want tja mona moet ook een kans hebben...)...(nogmaals jammer)...
en ik ben bang dat dit profetisch gaat worden.
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_200340
Volgens de Weekend die vandaag is uitgekomen wordt Mona ontslagen! (quote: Nieuw drama: Mona ontslagen..Maar ze weet het nog niet!)
Dus wie weet..
  woensdag 13 oktober 1999 @ 22:08:00 #10
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_200341
Als ze MONA de eer aan zichzelf wil houden, moet ze voor de nominatieronde zelf het huis verlaten.

Ze komt er niet meer bovenop als Nederland moet gaan stemmen en 80% op haar stemt.

Tevens kan er dan nog snel iemand anders in het huis gegooid worden, die Bart even met zijn neus op de feiten drukt wat betreft auping.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_200342
Ik denk dat het aantal stemmen op Mona nog wel mee zal vallen. Of, zo je wilt, tegen zal vallen. Met name het duo Ruud/Willem heeft andere antipathieën.
pi_200343
is mona niet gewoon de v medewerker (zij kwam met het liedjes idee, zij lokt sab uit de tent,zij begint ruzie met karin,zij doet oproep over met rust gelaten worden.zij vond wf wel een beetje eng) ???????
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 13 oktober 1999 @ 22:28:00 #13
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_200344
ALS, ALs dat is zo'n ruim begrip.. als ik straks te laat kom? als .. het zegt nog niet dat ik het kom,,, als ik straks de bus pak..misschien pak ik hem niet of wel of neem de fiets..

Zo bedoelde ze het, dat is om een slag om de arm te houden.. ik ben er nog niet zo zeker van of zij wel de eerste is bianca, karin en sabine doen ook goed hun best om als eerste te verdwijnen.. en dat van de weekend jeeez als daar heb je hem weer....

als we nou met ze alle nog niet weten wat de weekend,story en prive zijn!!! roddelsssssssss

woensdag 13 oktober 1999 @ 22:30:00 #14
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_200345
ooops niet gezien dat de 2 sisters dat al gezegd hadden... die zijn ook weer gestegen bij mij.. bedankt dames
  woensdag 13 oktober 1999 @ 22:30:00 #15
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_200346
Ik wil haar nog wel even zien bij de weekopdracht, maar daarna mag ze van mij ophoepelen.

Als de stemming in ieder geval maar goed genoeg uitvalt.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  woensdag 13 oktober 1999 @ 23:37:00 #16
798 voyeur
bemoeit zich
pi_200347
Mona is gewoon boerenslim. Zij heeft als enige de eerste 2 weken via TV gevolgd. Ze heeft gezien hoe fantastisch het werkt om jezelf als underdog te presenteren. (Weten we het nog: Willem die in de DB kamer al leek te berusten in zijn nominatie; het nl volk besloot acuut niet tegen hem te stemmen). Dus zo dom is het niet als ze meedeelt: as ik dan toch wég mô dan hè 'k toch een moie taid gehàt in het hois (of zo iets). Dat is overigens de grote rust: de roep om ondertiteling kan ook VOO niet lang meer negeren. De budgetten zijn toch al krap dus zet Veronica haar er dan maar uit.

------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 13 Oktober 1999).]

Here we are now, entertain us.
pi_200348
quote:
op 10-13-1999 om 10:28 PM schreef chantal het volgende:

ik ben er nog niet zo zeker van of zij wel de eerste is bianca, karin en sabine doen ook goed hun best om als eerste te verdwijnen..

Denk jij werkelijk dat Karin als eerste gaat verdwijnen? Hoewel haar vriendschap met Maurice een paar dagen veel reacties opriep, is alle kritiek op haar verdwenen na de bekentenis over haar ziekte. En ook Bianca roept veel minder weerstand op dan in de eerste paar weken.
Ik ben het wel met je eens dat Sabine een serieuze poging doet om volgende week weggestemd te worden. En wie weet, blijft Mona nog lekker een paar weekjes zitten. Hoewel het voor haar wel erg eenzaam zal worden, want noch Bart, noch Willem zal met haar maatjes willen worden...

godverdikkie, zeg!
  donderdag 14 oktober 1999 @ 03:54:00 #18
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200349
quote:
op 10-13-1999 om 03:33 PM schreef jooltje het volgende:
Gister toen Mona en Sanbine zaten te praten en ter sprake kwam als ze er uit gestemd zouden worden dat ze dan niet zouden gaan janken. Mona zei: Als ik straks als eerste weg moet. Hoe weet ze dit? Ze is nu toch meer geaccepteerd in de groep?

Een blik 's morgens in de spiegel, en voor haar is alles duidelijk.
(sorry, maar ze is de eerste BB-dame waar ik me echt aan erger. Tara had tenminste het fatsoen om zich af en toe in te houden)

Hoest mogelijk, en dat allemaal op een buisje van twee A4tjes!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')