quote:Op maandag 23 juli 2007 09:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zeiken over sukkels die de helpdesk bellen....
Wat had je dan verwacht bij een helpdesk?
waren het maar makkelijke vragen.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:09 schreef Athmozz het volgende:
zonder die mensen heb jij geen job. Wees tevreden dat ze je met die makkelijke vraagjes bellen, dan moet je niet eens nadenken
omdat ik ook weekend wil?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:18 schreef simplemouse het volgende:
en waarom is de helpdesk niet open als er wel mensen in het weekend werken???
dan moet je niet zeikenquote:
dan mag je ff vloekenquote:Op maandag 23 juli 2007 09:20 schreef Metro2005 het volgende:
waren het maar makkelijke vragen.
1 kapotte SQL database en een complete installatie om zeep.
Ik kan makkelijkere dingen bedenken.
Ik ben intussen gewoon aan het bellen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:24 schreef simplemouse het volgende:
[..]
dan moet je niet zeiken
het is of in het weekend werken of maandag ochtend lkkr druk bellen
maar zo te zien heb je het al niet druk meer![]()
Had je maar een vak geleerd en stressbestendig ben je ook al nietquote:Op maandag 23 juli 2007 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
Ik draai een dikke drol op mensen die in het weekend allerlei lastige systeemwijzigingen op hun pc gaan doorvoeren en dan erachter komen dat de helpdesk (waar ik dus werk) alleen door de weeks te bereiken is.
Gevolg: op maandagochtend , ruim voor openingstijd vd helpdesk als een bezetene gaan lopen bellen en bellen en bellen en dan krijg je me toch heen RUK probleem![]()
![]()
mensen die geen brieven lezen die bij softwareupdates zitten (upgraden vanaf versie 5.x anders werkt het niet)
mensen die in het weekend zulke cruciale updates gaan draaien
mensen die je op maandagochtend als je nog half slaapt lastig gaan vallen
bedrijf waar ik werk wat in de zomer belangrijke dingen gaat wijzigen terwijl iedereen op vakantie zit waardoor ik alles alleen mag opknappen
en nog bijna een auto aangereden vanochtend.
een goed begin van de week al zeg ik het zelf
er zit een brief bij waar ALLES in staat. En ook de openingstijden van de helpdesk (die onze klanten overigens echt wel weten). Wij kunnen niet meer doe ndan de klant informeren, als hun te beroerd zijn om een brief te lezen of even na te denken..... daar kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:39 schreef Asics het volgende:
Eerst niet goed communiceren naar je user community en dan je users gaan lopen afzijken.
Over dat vak moeten leren heb je helemaal gelijk. Stressbestendig ben ik normaliter echt wel maar het is nu echt al wekenlang knetterdruk zonder adempauze, daar wordt je op den duur wel zwaar gestoord van.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:43 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Had je maar een vak geleerd en stressbestendig ben je ook al niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |