Revenge of the sith.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:37 schreef hugecooll het volgende:
Welke film had je gehuurd?
luiwannes?quote:Op maandag 23 juli 2007 08:47 schreef vanBnaarC het volgende:
Ga op jezelf wonen, luiwannes
Ik ben nog student!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:47 schreef vanBnaarC het volgende:
Nounou wat een taal...quote:Op maandag 23 juli 2007 08:51 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik ben nog student!
Met mijn bij baantje bij de mac kan ik geen huis kopen.
En je bent sowieso een kanker mongool om met zo'n opmerking te komen want heb afgelopen jaar wekelijks 70 uur studie en werk gedaan.
een mcJob was toch als je een blowjob kreeg in ruil voor een mc[randomburger] van een of ander 13 jarig sletje?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mcjobquote:Op maandag 23 juli 2007 09:34 schreef Silven het volgende:
[..]
een mcJob was toch als je een blowjob kreeg in ruil voor een mc[randomburger]
Nog een reden om niet meer bij pa en ma te blijven plakken!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:51 schreef Pascal86 het volgende:
Ik ben nog student!
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:47 schreef vanBnaarC het volgende:
"Strong you have become, count dirh! The dark side of the fok, I sense in you!"quote:
Waarom zou ik een kamer moeten nemen?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:08 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
Nounou wat een taal...![]()
En als je wekelijks 70 uur bezig bent met studie en werk zul je wel genoeg geld verdienden om een kamertje te kunnen betalen.
Of ben je 65 uur per week bezig met studie en 5 uur met werken? In dat geval ben je dom en moet je het misschien een niveau lager gaan zoeken.
Either way; I'm right and you're wrong!![]()
TS heeft alles behalve schulden.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Moet ik dan gaan huilen ofzo?
Ik lach het laatst hier
nee je bent officieel uitgeroepen tot : Huilie van de dagquote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Moet ik dan gaan huilen ofzo?
Ik lach het laatst hier
zouten newbiequote:
maar ik zit heul veel vaker in klbquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je bent zelf ook een n00b(vergeleken met mij dan
).
Maar de film ziet er mooier uit op de hdtv van mijn vader 55 inch plasma met 7.1 geluid.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:18 schreef Slappy het volgende:
Anders kijk je gewoon een film op je eigen kamer
Of ben je zo arm
Dat je geen eigen tv hebt
Open er een klaagbaak topic overquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef Flashwin het volgende:
mensen van over de 20 die nog thuis wonen en klaagtopics over hun ouders openen!
sterf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |