^quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:23 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb gewoon wéér -3
Egamer, je hebt mijn punten van vorige week nog niet geüpdate!quote:
Ik zie het niet, - 3 + 1 - 3 is toch 5?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Egamer, je hebt mijn punten van vorige week nog niet geüpdate!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:32 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik zie het niet, - 3 + 1 - 3 is toch 5?
--> -3-2-3=-8quote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef ScudRaket het volgende:
Egamer, 1 puntje:
[..]
Dat is dus -3+1=-2 totaal
Gokje??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:57 schreef Lennox het volgende:
Hoe de fuck kom ik aan 4 punten?
Ik heb nog niet eens een kaart.
We tellen niet vanaf -3, maar gewoon vanaf 0. -3 is een bonus/straf voor het niet behalen van kaarten of veroorzaken van blessures. -2 is dus een onmogelijke score; als je één gele kaart haalt is de score 0+1=1.quote:
Er zat ook een blessure bij, veroorzaakt door een schop van mijn tegenstander. Dat verklaart de -3:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
We tellen niet vanaf -3, maar gewoon vanaf 0. -3 is een bonus/straf voor het niet behalen van kaarten of veroorzaken van blessures. -2 is dus een onmogelijke score; als je één gele kaart haalt is de score 0+1=1..
quote:In the 70th minute, Dosch's Alexander La Corte received a yellow card for going into a challenge studs first. Ladderzatsquad were forced to a substitution as Walter Paczosa couldn't continue playing due to the rough treatment, forcing Abdallah Haj-Hamdan to come in from the sidelines.
De laatste regel voor de score in de OP betekent niet dat door de tegenstander bij jou veroorzaakte blessures -3 geven. Die betekent dat wanneer jij geen kaarten of blessures veroorzaakt, je -3 krijgt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Er zat ook een blessure bij, veroorzaakt door een schop van mijn tegenstander. Dat verklaart de -3:
[..]
Teams die géén kaarten pakken én géén blessures/pleisters veroorzakenquote:
MrMooooooooooooooooooooooooooonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:51 schreef Wurdsje het volgende:
Zooo.. weer terug van vakantie met een nieuwe username en het gaat heerlijk met de VJ/GL zie ik...![]()
Blessure door mij veroorzaakt?? Zo ja, dan +5 ipv +2 voor deze week..quote:dehuntpower-speler Reinoud Matsier kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 17e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Gosse Bus moest laten vervangen.
Score wordt bepaald aan de hand van het Engelse verslag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Uit mijn wedstrijdverslag:
[..]
Blessure door mij veroorzaakt?? Zo ja, dan +5 ipv +2 voor deze week..
Gelukkig niemand meer die voor de 5e keer op rij -3 scoort
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef Yankee_One het volgende:
foetre heeft iig wel goed geschopt afgelopen zondag
quote:Arthur van Goolen werd er bij Schaduwspits in gestuurd voor Robbie Hakker, die in de 39e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing
Ja.quote:Arthur van Goolen was called on to replace Schaduwspits's Robbie Hakker in the 39th minute after a nasty collision.
Jij heb ook 5 punten volgens mijquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:54 schreef Wackyduck het volgende:
Ik heb weer een flinke klapper gemaakt volgens mij.![]()
prusterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef Ruudt het volgende:
Daar kan je nog wel even op wachten, ik heb het druk.
Waarschijnlijk heb ik donderdagavond of vrijdagochtend pas tijd.
Maakt niet uit, we zijn allang blij dat je het doet. Keep up the good workquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef Ruudt het volgende:
Update volgt morgenavond. Heb nog steeds geen tijd gehad, werk enzo..
7 zelfs:quote:
quote:n the game's 90th minute Schaduwspits's Folkert Jan Bax limped slightly after a late challenge, but he was able to continue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |