Ah, die blessure had ik even gemist (niet in de wedstrijd, wel dat je daar punten voor krijgt..). Thnxquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
De punten voor de eerste gele kaar telt niet, je krijgt dus 3 punten ipv 1 + 3 = 4 punten. Dan heb je nog een andere gele kaart, dus dan heb je in totaal 5 punten. Dan was er 1 punt over, en die was voor die blessure van de tegenstander, jij hebt het niet veroorzaakt, dus je krijgt 1 punt.
Alleen comp. iddquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, die blessure had ik even gemist (niet in de wedstrijd, wel dat je daar punten voor krijgt..). Thnx
PS. VJ/GL telt alleen voor de competitie toch?? (heb net alwéér 2x geel in 1 wedstrijd gescoord (friendly)
Dat is dus -3+1=-2 totaalquote:In the 70th minute, Dosch's Alexander La Corte received a yellow card for going into a challenge studs first. Ladderzatsquad were forced to a substitution as Walter Paczosa couldn't continue playing due to the rough treatment, forcing Abdallah Haj-Hamdan to come in from the sidelines.
Ik zie het, ik update het meteen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef ScudRaket het volgende:
Egamer, 1 puntje:
[..]
Dat is dus -3+1=-2 totaal
Flappekz...that's mequote:Op maandag 30 juli 2007 14:37 schreef AirRaid het volgende:
[..]
man je staat er niet eens tussen, heb je je wel aangemeld hiervoor
Volgens mij zag je dequote:
Ik loop dan in ieder geval wel op je in met m'n vier gele kaarten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Benieuwd of ik ook hier de leiding heb kunnen behouden1x geel + een tegenspeler een pleister bezorgd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |