En die stink-Ian is er nieteens...quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Terecht het volgende:
Niet te gleuven!!!, dit is met stip de snelst lopende SC's' nachts
Ik kan het tempo niet meer aan, tijd voor een intieme date met het fluweel zachte beddengoed![]()
Hoe kan een PM anoniem zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Ravii het volgende:
ik mag niet meer deelnemen aan deze nuttelooze discussies van een anonieme PM'r.
Zoek is in de Wiki onder : Bikkeltijd of bikkels.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Terecht het volgende:
Niet te gleuven!!!, dit is met stip de snelst lopende SC's' nachts
Ik kan het tempo niet meer aan, tijd voor een intieme date met het fluweel zachte beddengoed![]()
Yup.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe kan een PM anoniem zijn?
Post hem eens?
Neuh,quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe kan een PM anoniem zijn?
Post hem eens?
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Ravii het volgende:
ik mag niet meer deelnemen aan deze nuttelooze discussies van een anonieme PM'r.
Trusten, kikkertje.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
Ik bikkel mn bed in, toedels!
hoezo ben je banned Ian?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En die stink-Ian is er nieteens...
Kan je nagaan!
WAAROM LIEG JE DAN TEGEN ONS??????????quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh,
ik bescherm de identiteit van de PM'r !
ik weet hem wel ofcourse![]()
Heeft ze ook een profiel op VampireFreaks.com?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen haar natuurlijk ook aan dat andere kutpubertje hier koppelen... Ravii heet ie volgens mij![]()
Lijkt me geweldigquote:Op maandag 23 juli 2007 03:28 schreef petraa het volgende:
[..]
sinds wanneer kan je trouwens anoniem pm'en
Erg he!!! Het zou een tweelingbroertje van IAN kunnen zijnquote:
BAN! HOAX!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh,
ik bescherm de identiteit van de PM'r !
ik weet hem wel ofcourse![]()
Is Ian banned?quote:
Dat je zeg maar iemand helemaal de tering in scheldt en dan tekenen met Ian_Nick.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig![]()
En dan met een andere nick ondertekenen![]()
Hou sop!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Erg he!!! Het zou een tweelingbroertje van IAN kunnen zijn![]()
Truste Mootsquote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
Ik bikkel mn bed in, toedels!
Juist!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar iemand helemaal de tering in scheldt en dan tekenen met Ian_Nick.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar iemand helemaal de tering in scheldt en dan tekenen met Ian_Nick.![]()
We noemen hem hier altijd Ian_Nixquote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Juist!
Ian een ban = iedereen blij![]()
Een modje bedreigen onder zijn naam!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is ut kutpubertje zijn manier om onder de uithuwelijking uit te komen!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is Ian banned?
Stuur hem een PM ofzo.
Ik ben zijn woordvoerder niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |