Slaapverwekkende muziek; Massive attack.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, met die slaapverwekkende nrs ensow.Waar ik verdomme mee moet naar een concert in de HMH omdat dochterlief ernaar toe wil en die wil er 's ochtends om 8 uur al voor de deur zitten om vooraan te staan
. Ik hoop dat ze voor die tijd een vriendje vindt die er met haar naar toe wil, zodat ik niet HOEF.
![]()
Ik kan die kl*te muziek niet meer horen en haar kamer kom ik ook niet meer in overal hangt die engerd.![]()
Handigquote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk..... het zit zo...... Er liep een leiding, en die lag een beetje te hoog om te tegelen. Dus heeft mijn apekont daar een blok opgezet van een cm of 30 hoog. Daar kan ik dan mijn poezelige voetje opzetten tijdens het benen scheren.
Geweldig!!!![]()
Nee, jij post iets totaal onzinnigs en ik vraag waar het op slaat.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:22 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik vraag jij antwoord
jij zeurt om mijn antwoord.
vraag dan niet![]()
Teardrop, false flags etcquote:Op maandag 23 juli 2007 03:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaapverwekkende muziek; Massive attack.
Wil jij haar vriendje niet tijdelijk worden ik zou zo zeggen vanaf 1 oktober tot 9 oktoberquote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je had het ook kunnen verbieden.
En dan slaan.
Ik ben meegeweest met iemand naar The Used, ook zo'n emo groep.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaapverwekkende muziek; Massive attack.
Jij zou toch moeten begrijpen dat ik dan dus niet mee ga naar Tokio Hotel?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Wil jij haar vriendje niet tijdelijk worden ik zou zo zeggen vanaf 1 oktober tot 9 oktober![]()
Als je haar vriendje ben wel tuurlijk, want als je haar lievvv vindt doe je alles voor haar toch ???quote:Op maandag 23 juli 2007 03:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten begrijpen dat ik dan dus niet mee ga naar Tokio Hotel?
Neuh. Ik zou allang een film met ze moeten kijken nu maar het komt er gewoon echt niet meer van. Ik jaag ze wel weg of zo.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:23 schreef Ravii het volgende:
Thera, geniet je nog steeds met je popcorn!
Daar zit dan wel weer wat inquote:Op maandag 23 juli 2007 03:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je haar vriendje ben wel tuurlijk, want als je haar lievvv vindt doe je alles voor haar toch ???![]()
Wat wil je dan doen?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten begrijpen dat ik dan dus niet mee ga naar Tokio Hotel?
We kunnen haar natuurlijk ook aan dat andere kutpubertje hier koppelen... Ravii heet ie volgens mijquote:
Neo is vast een jaar of 16, mooie leeftijd voor Kippiequote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen?
Haar de hele tijd lopen neuken zeker?
Mannen.
Nee, ik zou gedichten voor haar schrijven.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen?
Haar de hele tijd lopen neuken zeker?
Mannen.
Goed idee!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen haar natuurlijk ook aan dat andere kutpubertje hier koppelen... Ravvii heet ie volgens mij![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee, ik zou gedichten voor haar schrijven.
En proberen haar ogen te schilderen hoewel ik weet dat ik zulke schoonheid nooit daadwerkelijk op doek zal kunnen vastleggen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Ravii het volgende:
ik mag niet meer deelnemen aan deze nuttelooze discussies van een anonieme PM'r.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |