Arrrrrrrmoed zaaierquote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
je bent een virus voor deze groep
je zaaid terror en verderf. (denk niet aan dgk.)
Nu begin je ook al over incrowd?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
je bent een virus voor deze groep
je zaaid terror en verderf. (denk niet aan dgk.)
Inlikken bij mods..... dag in dag uit......... onvermoeibaarquote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Waarom krijgt die mof geen permban dan!?
Hij voegt toch niets toe aan dit sub-forum![]()
Wát een pauper.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Inlikken bij mods..... dag in dag uit......... onvermoeibaar![]()
Gaat hem toch niet lukkenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wil zelf mod worden, giller van de eew![]()
Euh...quote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Heb ik al verteld over mn beenopzetblokvoorscheren in de nieuwe douche?
Hoelang zat hitler in de politiek vergeleken met ze tegenstanders? die hij ..'kuch' versloegquote:Op maandag 23 juli 2007 03:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nu begin je ook al over incrowd?
Je bent nog geen 2 weken hier, jong![]()
Wat heeft Adolf te maken met het feit dat jij met 2 weken meeposten het recht niet hebt te spreken van incrowd?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hoelang zat hitler in de politiek vergeleken met ze tegenstanders? die hij ..'kuch' versloeg
Ja, met die slaapverwekkende nrs ensow.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tokio hotel?
Met die shemale als zanger(es)?
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hoelang zat hitler in de politiek vergeleken met ze tegenstanders? die hij ..'kuch' versloeg
Principe kwestiequote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat heeft Adolf te maken met het feit dat jij met 2 weken meeposten het recht niet hebt te spreken van incrowd?
Kijk..... het zit zo...... Er liep een leiding, en die lag een beetje te hoog om te tegelen. Dus heeft mijn apekont daar een blok opgezet van een cm of 30 hoog. Daar kan ik dan mijn poezelige voetje opzetten tijdens het benen scheren.quote:
Je had het ook kunnen verbieden.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, met die slaapverwekkende nrs ensow.Waar ik verdomme mee moet naar een concert in de HMH omdat dochterlief ernaar toe wil en die wil er 's ochtends om 8 uur al voor de deur zitten om vooraan te staan
. Ik hoop dat ze voor die tijd een vriendje vindt die er met haar naar toe wil, zodat ik niet HOEF.
![]()
Ik kan die kl*te muziek niet meer horen en haar kamer kom ik ook niet meer in overal hangt die engerd.![]()
Niet eens een note voor gebagger in de COS.quote:Note gezet door ****** op 08-07-2007 20:47 - delete
opent expres een nutteloos topic
Nena slaat brian!!!!! !11 1!!
Adolf timmerde al jaren aan de wegquote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hij zorgt wel goed voor je!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk..... het zit zo...... Er liep een leiding, en die lag een beetje te hoog om te tegelen. Dus heeft mijn apekont daar een blok opgezet van een cm of 30 hoog. Daar kan ik dan mijn poezelige voetje opzetten tijdens het benen scheren.
Geweldig!!!![]()
Leuk woord voor galgje.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Heb ik al verteld over mn beenopzetblokvoorscheren in de nieuwe douche?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |