Ongehoord, werkelijk waar.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij komt hier net 2 weken kijken en hebt nu al zo'n grote mond?![]()
Ik kijk geen tvquote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Over een uurtje op Veronica tot 6 uur.
zoals elke nacht.
Ze zouden die rotjongeren moeten opvoeden, verdomme!quote:
Jochie ga nou geen ruzie maken met neo. Dat is je pet nog iets te boven, geloof me.quote:
2 weken pas ??? Jezus het lijkt of hij al jaren de boel aan het vervuilen is hieroquote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe moet ik anders mijn pr0n dvd's kijken!?quote:
2 weken zegt die dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef petraa het volgende:
[..]
2 weken pas ??? Jezus het lijkt of hij al jaren de boel aan het vervuilen is hiero![]()
Via je PC?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe moet ik anders mijn pr0n dvd's kijken!?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
2 weken zegt die dan.
Ik weet me aan te passen aan me omgeving.
jij moet niet grote mond hebbenONZ saaier![]()
Hee je was er nog.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef petraa het volgende:
2 weken pas ??? Jezus het lijkt of hij al jaren de boel aan het vervuilen is hiero![]()
Eh, Jij bent zoet, dus ik denk dat je voor een tegenpool gaat, zout dus?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zoete of zoute? Geef het goede antwoord!!
Ik weet me niet aan te passen aan deze omgeving wou je zeggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
2 weken zegt die dan.
Ik weet me aan te passen aan me omgeving.
jij moet niet grote mond hebben
ONZ saaier![]()
Neef Herbert met zijn speledingetjesquote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Sebasser het volgende:
Valt de familie knots ook nog ergens online te kijken eig?
Nostalgie.
Petraaaa is dronken.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee je was er nog.
Het glas nog niet bezonken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |