Ongehoord, werkelijk waar.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij komt hier net 2 weken kijken en hebt nu al zo'n grote mond?![]()
Ik kijk geen tvquote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Over een uurtje op Veronica tot 6 uur.
zoals elke nacht.
Ze zouden die rotjongeren moeten opvoeden, verdomme!quote:
Jochie ga nou geen ruzie maken met neo. Dat is je pet nog iets te boven, geloof me.quote:
2 weken pas ??? Jezus het lijkt of hij al jaren de boel aan het vervuilen is hieroquote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe moet ik anders mijn pr0n dvd's kijken!?quote:
2 weken zegt die dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef petraa het volgende:
[..]
2 weken pas ??? Jezus het lijkt of hij al jaren de boel aan het vervuilen is hiero![]()
Via je PC?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe moet ik anders mijn pr0n dvd's kijken!?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
2 weken zegt die dan.
Ik weet me aan te passen aan me omgeving.
jij moet niet grote mond hebbenONZ saaier![]()
Hee je was er nog.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef petraa het volgende:
2 weken pas ??? Jezus het lijkt of hij al jaren de boel aan het vervuilen is hiero![]()
Eh, Jij bent zoet, dus ik denk dat je voor een tegenpool gaat, zout dus?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zoete of zoute? Geef het goede antwoord!!
Ik weet me niet aan te passen aan deze omgeving wou je zeggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
2 weken zegt die dan.
Ik weet me aan te passen aan me omgeving.
jij moet niet grote mond hebben
ONZ saaier![]()
Neef Herbert met zijn speledingetjesquote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Sebasser het volgende:
Valt de familie knots ook nog ergens online te kijken eig?
Nostalgie.
Petraaaa is dronken.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee je was er nog.
Het glas nog niet bezonken?
Moet jij allang niet in je bedje liggen; belhamel, rekel!?!?!?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:04 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze zouden die rotjongeren moeten opvoeden, verdomme!
Rekels ende belhamels zijn het, allemaal!
dan moet je niet opkijken dat ik zo een grote bek heb.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik weet me niet aan te passen aan deze omgeving wou je zeggen?![]()
Ik heb deze omgeving ongeveer gemáákt, kutnewbie![]()
Ja goed, als ut goed is slaapt zij wel. 15 jarige kutpubers horen namelijk te slapen nu ensowquote:
Goed zo!! Je gaat doorrrrrr naar de volgende rondeuhh!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh, Jij bent zoet, dus ik denk dat je voor een tegenpool gaat, zout dus?
Stiekem wel...quote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Moet jij allang niet in je bedje liggen; belhamel, rekel!?!?!?
Neuh, ben verdomme klaar wakker nu!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee je was er nog.
Het glas nog niet bezonken?
Amenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja goed, als ut goed is slaapt zij wel. 15 jarige kutpubers horen namelijk te slapen nu ensow![]()
Die van die date van laatst zijn nu al je schoonouders?quote:
stillle hint zekerquote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja goed, als ut goed is slaapt zij wel. 15 jarige kutpubers horen namelijk te slapen nu ensow![]()
Heb ik een koelkast gewonnen?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Goed zo!! Je gaat doorrrrrr naar de volgende rondeuhh!
En iedereen maar zoet zeggen.
[afbeelding]
Ik zal muisstil zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Stiekem wel...![]()
Mondje dicht hè...
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die van die date van laatst zijn nu al je schoonouders?Doe je goed.
Stiekem is het zoet dat zich voordoet als zoutquote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef TherAngelina het volgende:
Goed zo!! Je gaat doorrrrrr naar de volgende rondeuhh!
En iedereen maar zoet zeggen.
[afbeelding]
Wordquote:Op maandag 23 juli 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie?
omg, wie is hier nou de kutnewbie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |