Euh, daar typ je het.quote:
ik doe ook niet aan vooroordelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, vooruit dan maar, jij kan ut ook niet weten hoe ze eruit ziet, want jij hebt die geweldige fake foto die Ian van haar heeft gemaakt gemist.![]()
Ik welquote:Op maandag 23 juli 2007 03:37 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik doe ook niet aan vooroordelen.
als je dat soms wou horen
neuh, ik zei het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Euh, daar typ je het.
Ik vroeg of je het ook zei.
Bovendien was ik gewoon eerder.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:38 schreef Ravii het volgende:
Ik ben blij dat mijn topic niet als standaard werd gekozen.
want dan zou de TT niet meer kloppen![]()
Dus je liegt alweer.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:38 schreef Ravii het volgende:
[..]
neuh, ik zei het niet.
ik typte het alleen.
ja, kwaliteit was uitmuntendquote:Op maandag 23 juli 2007 03:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Bovendien was ik gewoon eerder.
En maak ik betere SC's.
Met betere fipo's.
Ik moet zeggen dat me vriendinnen het pas hebben gedaan voor mij anoniem. Zonder dat ik het wist trouwens. Ik had gezegd met die vent zou ik wel een beschuitje willen eten. *was de slager*. Enne via via kwamen ze achter zijn mob. en toen hebben ze via internet anoniem een sms verstuurd en daar kon hij dan weer via een voicemail op reageren.quote:
Niet tof...quote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Mn oog is trouwens ontstoken, mocht het jullie boeien!
Lay-out verneuker!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:40 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh.
als dit geen forum was maar skype oid had ik het gezegt dus.
maar![]()
![]()
[afbeelding]
er staat FOK FORUM!
die heeft ie al gemaakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mooi toch,
Kan jij de volgende maken![]()
Best een strakke actie!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat me vriendinnen het pas hebben gedaan voor mij anoniem. Zonder dat ik het wist trouwens. Ik had gezegd met die vent zou ik wel een beschuitje willen eten. *was de slager*. Enne via via kwamen ze achter zijn mob. en toen hebben ze via internet anoniem een sms verstuurd en daar kon hij dan weer via een voicemail op reageren.
Was wel lachen toen ze het uiteindelijk tegen me zeiden. Hij heeft dagen in de winkel gestaan van goh wie zou het zijn enzo. Uiteindelijk toen ze het mij vertelden heb ik hem gebeld en gezegd dat ze rot geintje hadden uitgehaald, hij kon erom lachen, we zijn keer uiteten geweest, maar bleek toch niet helemaal mijn type te zijn. Hij vond zichzelf te geweldig!!!>![]()
slager zijn blijkt een vak appart te zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef petraa het volgende:
[..]maar bleek toch niet helemaal mijn type te zijn. Hij vond zichzelf te geweldig!!!>![]()
LB wie de volgende SC maakt, als jullie erg zeuren ensow open ik er alvast een.!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
die heeft ie al gemaakt.
die is toch nog niet dicht.
Doe 's.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef petraa het volgende:
[..]
LB wie de volgende SC maakt, als jullie erg zeuren ensow open ik er alvast een.!!!!![]()
wat is lb?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef petraa het volgende:
[..]
LB wie de volgende SC maakt, als jullie erg zeuren ensow open ik er alvast een.!!!!![]()
Peet is tofquote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Best stoer dat Peet de slager durfte te bellen, ik had het lekker laten gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |