kan wel? vertel jij luisterde?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Radio Bergeijk?
die stond al reeds aanquote:Op maandag 23 juli 2007 02:04 schreef Grimm het volgende:
En dan doe je de computer aan om op fok en topic te starten
Doe nu ffquote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef Rosbief het volgende:
Het wás Radio Bergeijk, was jij die duffe gast? Zal hem morgen even uploaden.
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef Rosbief het volgende:
Sorry, mijn lulverhaal komt te geloofwaardig over.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sorry, mijn lulverhaal komt te geloofwaardig over.
Ik dacht TS te pwnen maar hij vind het leuk![]()
iets met een loting ofzo, moest 3 vragen beantwoordenen en kreeg ik reis naarerr.. weet niet meer,. bekende plaats iig en 5000 en iets met een fotoshoot ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 02:14 schreef kevin85 het volgende:
TVP voor het up te loaden bestandje
P.s.
Ts, had je nou wel of niet gewonnen, zo ja, wat dan?
dus nietsquote:Op maandag 23 juli 2007 02:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sorry, mijn lulverhaal komt te geloofwaardig over.
Ik dacht TS te pwnen maar hij vind het leuk![]()
Nou en welke moeilijke vragen had je foutquote:Op maandag 23 juli 2007 02:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
iets met een loting ofzo, moest 3 vragen beantwoordenen en kreeg ik reis naarerr.. weet niet meer,. bekende plaats iig en 5000 en iets met een fotoshoot ofzo![]()
![]()
ben dr nieteens aan begonnen, heb je uiteindlijk maar een goede nacht gewenst.. en dat doe ik nu ook aan julliequote:Op maandag 23 juli 2007 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou en welke moeilijke vragen had je fout![]()
dan hadden ze wel aardig wat moeite gedaanquote:Op maandag 23 juli 2007 12:50 schreef Pavement het volgende:
Dat soort grapjes haalde ik ook wel eens uit vroeger, mensen s'nachts bellen en vertellen dat ze een prijs hadden gewonnen.
Je krijgt de kans om een supertoffe reis te winnen, je zegt het af omdat je te moe bent, en gaat vervolgens een topic maken op fokquote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
ben dr nieteens aan begonnen, heb je uiteindlijk maar een goede nacht gewenst.. en dat doe ik nu ook aan jullie![]()
Je vrienden hebben je gewoon in de zijk genomenquote:Op maandag 23 juli 2007 01:59 schreef fs180 het volgende:
lekker muziekje te lusiteren, net gegeten zo mn bed in..
gaat mn telefoon.. om 2 uur snachts?!achja, het zal wel, neem ik op, ene dude van een of ander gaar radiostation uit brabant
![]()
![]()
had ik van alles en nog wat gewonnen ofzo? en na 3 vragen kon ik een reis naar de caribian winnen
![]()
![]()
klacht: radioflikkers die om 2uur bellen om je te feliciteren![]()
zoek een leven man
iemand die het gehoord heeft toevallig? weet niet waar ze nou vandaan kwamen.. dacht begum ofzo, maar dat was het niet![]()
duidelijk nuchter, en weet niet of het dus serieus was, maar denk het wel, vroeg ook waarom ze dat om 2uur schats dede, omdat dan hun programma was tot 2uur precies, dus ik moest opschietenh met de vragen, klonk iig dus wel serieusquote:Op maandag 23 juli 2007 17:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Hallooo, als je om 2 uur 'snachts gebeld wordt dat je een prijs kan winnen dan is het 99% kans dat het wat aangeshocten gasten zijn die een lolletje maken
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Je opent dit topic 1 minuut voordat ze je bellen?
Had ik niet gezien, topic interesseert me niet echt en dan scroll ik redelijk snel door de repliesquote:
lol ik had het niet eens tegen jouquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:26 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Had ik niet gezien, topic interesseert me niet echt en dan scroll ik redelijk snel door de replies![]()
Hoe kan dat nou om 2 uur gebeuren als jij om 1:59 een topic opent?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:59 schreef fs180 het volgende:
lekker muziekje te lusiteren, net gegeten zo mn bed in..
gaat mn telefoon.. om 2 uur snachts?!achja, het zal wel, neem ik op, ene dude van een of ander gaar radiostation uit brabant
![]()
![]()
had ik van alles en nog wat gewonnen ofzo? en na 3 vragen kon ik een reis naar de caribian winnen
![]()
![]()
klacht: radioflikkers die om 2uur bellen om je te feliciteren![]()
zoek een leven man
iemand die het gehoord heeft toevallig? weet niet waar ze nou vandaan kwamen.. dacht begum ofzo, maar dat was het niet![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Je opent dit topic 1 minuut voordat ze je bellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |