Heb jij dat al gezien op de streams voordat jij en jouw vriendjes in actie kwamen?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:00 schreef riri het volgende:
jij ziet zeker liever verkrachting en moord en doodslag op de streams en zit er dan naar te gluren hoe interessant het wel niet is
Volgens mij noemen ze dat professioneel...quote:Op maandag 23 juli 2007 01:04 schreef neehe het volgende:
En die sex tussen Naad en nix geloof ik ook niets van, is allemaal nep.
Wij denken dat ze sex hebben maar is dat wel zo ?
Zij faked te erg, als dennix tegen haar praat in bed komt ze al bijna klaar, hij zei toch ook toen ze zo kreunde : ik raak je geeneens aan.
Dat noemen ze toch overacting ?
Ik denk zelf dat het anders zit.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat professioneel...
Achter vinden ze dus ook dat Dennix drama isquote:Op maandag 23 juli 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
Dennix doet nix voor de show zegt Jaap en tetterdetetete: STREAMLOCK!
Dat stukje dat bij Nova was?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het valt wel erg op, zodra er maar een enkel woord valt over 'achter' en wat er aan de hand is, gooien ze meteen een streamlock erin. Kennelijk zijn ze 'achter' erg bang geworden na die uitbarsting van Japio bij de paardenbak.
De streamlocks betreffen niet alleen Dennix. Iedere opmerking over 'achter' of 'het spel' wordt weggedraaid.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Achter vinden ze dus ook dat Dennix drama is![]()
Hopelijk krijgen we een of andere wanhopige en kansloze actie.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Dennis staat dus onder druk van achter om de produceren. Die druk, daar zal hij vast niet vrolijk van zijn.
Yep, ik denk dat het daar begonnen is. Vanaf die keer is het gefreubel met streamlocks gestart.quote:
Zij is iig nog niet uitgewoondquote:Op maandag 23 juli 2007 01:23 schreef noltje het volgende:
Goeie OP.
De verborgen spelonken van de grot van Nadia.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |