Zonder Henk ten Cate was Ronaldinho nog steeds even goed hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kun je niet tegen het antwoord op jouw vraag ofzo? Henk ten Cate was de trainer van Ronaldinho en hebben samen enorm veel uur doorgebracht en henk heeft hem zijn techniek doen verfijnen!
Motta, een speler die zelfs zo gecharmeerd was van Ten Cate dat hij naar Ajax wilde komen, Gabri is naar Ajax gekomen en zeer zeker een parel geworden!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zonder Henk ten Cate was Ronaldinho nog steeds even goed hoor![]()
En heb je nog meer voorbeelden dan van voetballers die rond de 27 jaar zijn die Henk ten Cate beter heeft gemaakt die zijn te vergelijken in de categorie Engelaar.
Motta is 24 jaarquote:Op maandag 23 juli 2007 14:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Motta, een speler die zelfs zo gecharmeerd was van Ten Cate dat hij naar Ajax wilde komen, Gabri is naar Ajax gekomen en zeer zeker een parel geworden!
Ik denk dat Gabri ook bij Barca goed uit de voeten zou kunnen komen op het niveau dat hij nu voetbalt, hij draagt Ajax en kijk hoe hij is verbeterd gedurende het seizoen!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Motta is 24 jaardus toen hij onder ten Cate speelde minimaal 23 jaar
Gabri is niet beter geworden hier in Nederland, het is meer dat zijn kwaliteit hier meer opvalt omdat hij hier een van de betere spelers is, en bij Barca was hij maar backup omdat er gewoon betere spelers zijn.
Hij is gedurende in het seizoen bij Ajax gegroeid, het feit dat je eerst moet wennen in een vreemd land + cultuur.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat Gabri ook bij Barca goed uit de voeten zou kunnen komen op het niveau dat hij nu voetbalt, hij draagt Ajax en kijk hoe hij is verbeterd gedurende het seizoen!
Ze hebben Gabri nogquote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef F1Bas het volgende:
Ja klopt, volgend jaar kan hij mooi blijven als Davids stopt.
Maar Davinds is veel meer eenn (aan)jager en dat heeft Engelaar totaal niet.
Ik denk dat het eten van Aardappelen en het lopen op klompen weinig invloed hebben op voetbal. Hij was een goede voetballer maar is nu een topvoetballer geworden, face it!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is gedurende in het seizoen bij Ajax gegroeid, het feit dat je eerst moet wennen in een vreemd land + cultuur.
Maar dat wil meer zeggen dat hij op het begin van het seizoen nog niet aan zijn niveau zat wat hij bij Barcelona had, en daar was hij dus niet goed genoeg voor in de basis.
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat het eten van Aardappelen en het lopen op klompen weinig invloed hebben op voetbal. Hij was een goede voetballer maar is nu een topvoetballer geworden, face it!
Ik zeg dat hij spelers beter heeft gemaakt, niet per se spelers van rond de 27, maar dan nog. Punt is dat Engelaar nog niet bij een echte topclub heeft gespeeld. Bij de buren zat hij wel bij een redelijk team, maar ook weer geen absolute top meen ik. Bij een topclub komen er nieuwe dingen op je af, wordt je omringd door betere spelers en moet je dus je eigen niveau verhogen. Gezien de progressie die andere spelers afgelopen seizoen bij Ajax hebben geboekt, denk ik dat Ten Cate Engelaar zeker nog beter kan maken.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke speler van rond de 27 jaar heeft hij beter gemaakt dan?
Laat jij je Ajax haat dan even schieten en erkent dat Ten Cate een goede trainer is die weldegelijk spelers beter maakt? Objectief gezien zie ik dat Gabri een betere speler is geworden, waar onder andere het gebrek aan minuten hem parten speelde en nu hij dat krijgt een stijgende lijn zichtbaar is. Eveneens is hij gewoon gegroeid en echt daadwerkelijk beter geworden. Ik vind hem een topper geworden!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Taalverschil en de communicatie zijn wel degelijk van belang in de prestaties.
het is in nederland een goede voetballer, maar echt geen europese top.
Laat je clubvoorkeur even schieten en kijk eens objectief.![]()
Ik weet het niet, als je Gabri ertussen plaatst zou het nog wel eens kunnen hoor...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Hij is een top voetballer maar op het middenveld met Ronaldinho, Deco, enz kom je er moeilijk tussen. HIj zou nu ook niet in de basis van Barca spelen hoor.
Ik heb helemaal geen Ajax haatquote:Op maandag 23 juli 2007 14:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laat jij je Ajax haat dan even schieten en erkent dat Ten Cate een goede trainer is die weldegelijk spelers beter maakt? Objectief gezien zie ik dat Gabri een betere speler is geworden, waar onder andere het gebrek aan minuten hem parten speelde en nu hij dat krijgt een stijgende lijn zichtbaar is. Eveneens is hij gewoon gegroeid en echt daadwerkelijk beter geworden. Ik vind hem een topper geworden!
Nul wedstrijden vermoed ik, op een aantal momentjes bij Barca die ik me niet meer herinneren kan. Toch grappig hoe een onbeduidende speler bij Barcelona hier kan opgroeien tot een topper met nog steeds veel potentie!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen Ajax haat![]()
Ik heb ook nooit beweerd dat ten Cate spelers niet beter maakt, ik had het er over dat spelers van 27 jaar nog moeilijk dingen kunnen aanleren, zelfs door een trainer als ten Cate of een voetballer als Davids.
Ik vind Gabri zeker een binnenlandse topper maar absoluut geen europese topper.
En hoeveel wedstrijden heb jij hem dan zien spelen voordat hij naar Ajax ging?
Hoe weet je dan of hij beter is geworden als je hem niet eens heb zien spelen voor zijn Ajax periode?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nul wedstrijden vermoed ik, op een aantal momentjes bij Barca die ik me niet meer herinneren kan. Toch grappig hoe een onbeduidende speler bij Barcelona hier kan opgroeien tot een topper met nog steeds veel potentie!
Iniesta, Deco, Xavi zijn jongens die gewoon beduidend beter zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat Gabri ook bij Barca goed uit de voeten zou kunnen komen op het niveau dat hij nu voetbalt, hij draagt Ajax en kijk hoe hij is verbeterd gedurende het seizoen!
je hebt wel gelijk, maar we moeten kijken naar eventuele opties. Een speler als Davids vind je nergens dus moet je met een andere alternatief komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen Ajax haat![]()
Ik heb ook nooit beweerd dat ten Cate spelers niet beter maakt, ik had het er over dat spelers van 27 jaar nog moeilijk dingen kunnen aanleren, zelfs door een trainer als ten Cate of een voetballer als Davids.
Ik vind Gabri zeker een binnenlandse topper maar absoluut geen europese topper.
En hoeveel wedstrijden heb jij hem dan zien spelen voordat hij naar Ajax ging?
Maar dat was mijn discussie punt helemaal niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, maar we moeten kijken naar eventuele opties. Een speler als Davids vind je nergens dus moet je met een andere alternatief komen.
Uitgaande van zijn kwaliteiten van nu, ik acht hem eerder in staat te presteren in een topteam dan een speler als Drenthe (leeftijd buiten beschouwing gelaten)quote:Op maandag 23 juli 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of hij beter is geworden als je hem niet eens heb zien spelen voor zijn Ajax periode?
Maar je zegt dat hij beter is geworden, dan zou je toch eerst moeten weten hoe hij voor Ajax speelde, anders raakt je opmerking kant noch wal.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Uitgaande van zijn kwaliteiten van nu, ik acht hem eerder in staat te presteren in een topteam dan een speler als Drenthe (leeftijd buiten beschouwing gelaten)
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar Gabri was mijn inziens aan het begin van het seizoen gewoon op zijn normale niveau zoals hij ook bij Barca speelde en daarvanuit gezien is hij toch echt wel gegroeid. Ik denk dat het taalverschil wel een probleem was, al spreekt henk gewoon spaans en een aantal andere spelers ook, maar verder heeft dat weinig impact op zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je zegt dat hij beter is geworden, dan zou je toch eerst moeten weten hoe hij voor Ajax speelde, anders raakt je opmerking kant noch wal.
Dat is hetzelfde zeggen als: Ik vond de film Rocky 2 beter dan Rocky 1 ook al heb ik die film niet gezien.
(Slecht voorbeeld met de Rocky filmmaar je begrijpt me wel)
Plus Drenthe staat aan eht begin van zijn carriere en zal veel sneller dingen leren en oppikken als dat Gabri nu doet.
Ik kan je verzekeren dat Gabri aan het begin van het seizoen ver onder zijn niveau bij Barca zat hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar Gabri was mijn inziens aan het begin van het seizoen gewoon op zijn normale niveau zoals hij ook bij Barca speelde en daarvanuit gezien is hij toch echt wel gegroeid. Ik denk dat het taalverschil wel een probleem was, al spreekt henk gewoon spaans en een aantal andere spelers ook, maar verder heeft dat weinig impact op zijn kwaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |