abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200320
Wat mij betreft mogen ze Maurice er vandaag nog uithalen. Zijn bijdrage tot een bewogen BB is vrijwel nul. Behalve dat ie zich laat achtervolgen door Karin, hebben we deze week nog niets van 'm gezien. Of loopt Maurice 's nachts te spoken misschien. Dan heb ik iets gemist.

Gemel.

woensdag 13 oktober 1999 @ 15:05:00 #2
711 dr Evil
Very very évillll
pi_200321
Misschien zijn manier om te winnen??!
"Why make zillions if we can make ... billions?!"

woensdag 13 oktober 1999 @ 15:12:00 #3
483 sdb
Pluk de dag
pi_200322
Wat zijn voor jullie de voorwaarden voor een van de bewoners om te mogen winnen? Ik dacht eerst dat Maurice kon winnen, omdat er op hem nog weinig is aan te merken is. Tenzij hij een vriendin heeft. Daar is iedereen vaag over. Wie is die Petra aan wie hij het liedje opdroeg??? Ik vind de anderen met al hun duidelijk herkenbare onhebbelijkheden veel interessanter, dus zou ik eerder een saaie nomineren.
Life is a moment in space

woensdag 13 oktober 1999 @ 15:27:00 #4
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_200323
Maurice is een rustige jongen en laat zich pas gaan als het niet meer zo druk is in huis. Na de volgende bewoner het huis moet verlaten, en hij is dit niet dan zal hij wat meer uit zijn schulpje kruipen.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_200324
volgens mij heeft hij een vriendin hoor daar hadden ze het laatst nog over..iemand zij maurice waar is je meissie (doelend op karin) en toen antw hij die is thuis
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_200325
Ik dacht eerst dat Maurice een wat stille jongen was die op sommige momenten gevat uit de hoek zou kunnen komen.

...

Ik wacht nog steeds. Het is dat door hem Karin zo lekker los komt anders zou ik zeggen dat ie per direct op mag zouten.

pi_200326
Maurice is een natte wind.

Hij voegt niets toe aan de groep en mag van mij direct opzouten.

Karin : ..... Bianca is een oude geest in een jong lichaam. :)
pi_200327
Ik vind het eigenlijk wel intrigerend hoe iemand met zoveel camera's in zo'n kleine ruimte relatief ontzichtbaar kan blijven.......
I'm objective; I object to everything.

pi_200328
letterlijk nietszeggend.
Niemand is perfect. Wees niemand!

pi_200329
Ik vind dat jullie allemaal een beetje normaal over Maurice moeten doen..hij is 1 van de weinige normale in dat huis..
Oke hij is misschien niet de meest boeiende en ik ben het er mee eens dat hij voor de kijkers niet als laatste over moet blijven, maar ik gun hem zelf die 250.000 gulden zeker wel!
love=life
  donderdag 14 oktober 1999 @ 16:51:00 #11
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_200330
Maurice kreeg de wind van voren door Sabientje. Omdat zij boos op Karin was. Maurice heeft thuis inderdaad een vriendin zitten. Zijn vriendin was in het filmpje te zien voor ze het BB-huis in gingen. Zijn vriendin zag er wel een aantal jaartje ouder uit. Misschien valt hij op "rijpere " vrouwen zoals Karin. Het wil niet zeggen dat hij echt iets met K. wil. Hij wil gewoon, net als K. een beetje geknuffelt worden.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

donderdag 14 oktober 1999 @ 16:57:00 #12
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200331
Hij moet eens iets meer risico's nemen, kan ie mijn bijnaam gaan dragen.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')