Heb je ooit een golf van achteren bekeken? daar staat toch vrij vaak een SDI/TDI logo op (al dan niet gedeeltelijk rood).quote:Op zondag 22 juli 2007 21:53 schreef gronk het volgende:
Negen van de tien keer zijn het volkswagen golf-jes of lookalikes. Volgens mij is het helemaal niet hip om daar de diesel-variant van te rijden, als het uberhaupt al kan.
Auto's interesseren mij voor geen kont, en het benoemingsschema van volkwagens nog minder.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heb je ooit een golf van achteren bekeken? daar staat toch vrij vaak een SDI/TDI logo op (al dan niet gedeeltelijk rood).
Videotheken moeten ook ergens hun plaats hebben, eh?quote:
homo?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Auto's interesseren mij voor geen kont, en het benoemingsschema van volkwagens nog minder.![]()
als jij 50mtr hoger zit. en je voelt en hoort die auto draaien...... is het van karton gemaakt ?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:02 schreef gronk het volgende:
[..]
Videotheken moeten ook ergens hun plaats hebben, eh?
Ow, en ik woon er niet boven, maar 50 meter schuin boven. Dat lucht nog enigszins op, want het wil nog wel eens gebeuren dat er lui zijn die hun auto gewoon op de rijweg zetten, recht voor de videotheek. Inparkeren is voor mensen die teveel tijd hebbenOmdat ik aan een redelijk drukke weg woon vind de politie zoiets altijd wel leuk
En dat noemt zich DJ...?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef DJKoster het volgende:
Ik ken de overlast, recht onder mijn balkon zit een pin-automaat..
Oke, voor die halve minuut mag je de auto wel laten draaien, maar zet dan wel je über-gepimpte-met-veel-te-zware-bass-geluidsinstallatie zachter..![]()
En zeker na 11 uur 's avonds..![]()
Klopt, da's ook zwaar irritant.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef DJKoster het volgende:
Ik ken de overlast, recht onder mijn balkon zit een pin-automaat..
Oke, voor die halve minuut mag je de auto wel laten draaien, maar zet dan wel je über-gepimpte-met-veel-te-zware-bass-geluidsinstallatie zachter..![]()
En zeker na 11 uur 's avonds..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |