SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van South of the Border. Dat tweelingzielenthema is me op het lijf geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Meisjes mogen best met 'hihi' lachen, hoor.quote:
De Nederlandse vertaling van After Dark vond ik anders behoorlijk matig...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:25 schreef Z het volgende:
Ik heb vooralsnog geen enorme bezwaren tegen Nederlandse vertalingen van Murakami.
Mag je hier ook gewoon alleen maar quasi zijn? Dat kan ik welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Theater, Taal en Kunst Langzaampraattopic. Misschien verklaart dat iets. Hier kan ik quasi-intellectueel zijn.
En zeker ook de lelijke versiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Dit is de intellectuele versie van ShowChat.
Afgezien van jij en Erik natuurlijkquote:
Hier is over het uiterlijk van de deelnemers bijzonder weinig bekend.quote:
Q.E.D.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier is over het uiterlijk van de deelnemers bijzonder weinig bekend.
Wat een intellectuele afkorting.quote:
Vergeet het eten en de vogeltjes niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Dit is de intellectuele versie van ShowChat.
In ShowChat zou ik daar alleen maarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een intellectuele afkorting.Zó TTKLPT!
Sukkel.quote:
Het was maar een gebbetje hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |