Tenenkrommend commentaar.quote:"Die mannen rijden in 't rood. Dat gaat je op een gegeven moment opbreken."
"Daar is Vino, die heeft zichzelf opgeblazen. Te lang in 't rood gereden."
"Wat een slagveld! Al die mannen rijden in 't rood."
"En ook Kloden moet lossen! Hij rijdt al een tijdje in 't rood en is nu definitief gebroken."
"Zeg nooit definitief, want met die Duitsers weet je het nooit. Dan komen ze altijd weer terug in de blessuretijd."
"Rasmussen en Contador rijden in 't rood maar kunnen hier even rustig aan doen om zometeen de rest weer in 't rood te rijden."
"En dan met die finish bergop. Als je nu al in 't rood rijdt, wordt dat een onmogelijke opgave."
"Wat heeft Millar nou op zijn benen gesmeerd, zonnebrandcrème? Of zal het klimcrème zijn?"
"Wat zal de dokter nu aan Vinokourov geven.. een klimpil?"
Ducrot: "Mayo moet er af!" Dijkstra: "Tsja, mayonaise."
Nee. laten we teruggaan naar de tijd van het commentaar door Mart&Jeanquote:Op zondag 22 juli 2007 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
...
Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot.![]()
Mensen die alleen in KLB postenquote:
Minpunten heeft ieder mens.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:33 schreef tevebe het volgende:
Commentatoren hier vinden Boogerd geen klimmer. Meer iemand die soms een goede dag heeft en dan aardig kan fietsen.
Mayo <-> mayonaise, die grap maak ik ook altijd!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ducrot: "Mayo moet er af!" Dijkstra: "Tsja, mayonaise."
Dit viel me dus tijdens de uitzending van vanmiddag ook al op... Zoals gezegd, over de hele tijd in het 'rood' rijden; 'ja dan moet je een keer betalen'. Niet één keer, nee wel 20 keer!quote:
De belg zijn hetzelfde toen Mayo over de finish kwamquote:
Dat was voorheen dus niet zo. Gisteren was een uitzondering. Meestal rijden ze in een grote groep waarna ze pas in de laatste kilometer(s) uit elkaar gaan rijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 05:42 schreef tevebe het volgende:
Bergetappes vind ik persoonlijk het leukst. Dan zie je goed wie het beste is die dag
ga jij maar eens 6 uur lang een etappe vollullenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef Reppah het volgende:
Die commentators he. Zitten daar de hele dag een beetje commentaar te leveren. DAT KAN IK OOK WEL![]()
![]()
: DD
Vorige week in de Alpen was ook wel leuk met Rasmussen hoor. En vorig jaar met Landis die ff doorknalde in zijn eentje, terwijl hij de dag ervoor morsdood was. (maarja dat heeft een andere oorzaakquote:Op maandag 23 juli 2007 09:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was voorheen dus niet zo. Gisteren was een uitzondering. Meestal rijden ze in een grote groep waarna ze pas in de laatste kilometer(s) uit elkaar gaan rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |