Iedereen mag dat behalve Huub en Lieke.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef mazaru het volgende:
Als Huub en Lieke weer niet mogen meeeten, dan zou ik in iedere pan een rochel gooien.
Rotzooien met eten mag namelijk weer. Gisteren gooide Amanda een asbak leeg over het ijs
eerlijk gezegd zou ik niet weten in wat voor staat ik zou zijn na 10 maanden dit soort niksen om me heen te hebben gehad....quote:Op zondag 22 juli 2007 18:12 schreef Dark het volgende:
Als ik Lieke was,.........zou ik mezelf in m'n vinger prikken en vannacht even lekker bloed druppelen op de kraakheldere lakens aan de kant van Brian, in de buurt van z'n kussen of zo..........![]()
isn t she lovelyquote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Beetje laat, maar toch. Amanda's haar staat Carlos niet zo goed:
[afbeelding]
Dat zingen zouden ze ook eens moeten verbiedenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:12 schreef ericahysterica het volgende:
ja mensen mogen uren praten over het uiterlijk zonder een sanctie......
OMGquote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Je zou ook nog altijd een paar stukken ossenhaas over de lakens kunnen raggen, dan hoef je jezelf geen geweld aan te doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik niet weten in wat voor staat ik zou zijn na 10 maanden dit soort niksen om me heen te hebben gehad....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |