Waarschijnlijk was het ooit wel het derde, maar sinds we over zijn gegaan van paard en wagen naar auto is het dus het 5e.
Sorry.
Het vijfde wiel aan de wagen zijn.
hoe dan ook zou ik dat niet pikken van mijn vrieden n=mischien moet je anderen zoeken
veel sterkte ermee
quote:We zijn niet anders gewend
Op dinsdag 12 februari 2002 12:46 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ach, ruk, ruk en nog eens ruk. Heb ik mijzelf gewoon jarenlang voor schut gezet door deze uitdrukking
quote:Uncle_Sam, zorg dat je het geld geeft in een Kroeg oid, krijg je tenminste een gedeelte weer terug in de vorm van bier ofzo
Op dinsdag 12 februari 2002 12:46 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ach, ruk, ruk en nog eens ruk. Heb ik mijzelf gewoon jarenlang voor schut gezet door deze uitdrukking (het derde wiel aan de wagen zijn) te gebruiken. En eveneens ben ik nu ook 5 euro armer!
quote:Ervaring mee??
Op dinsdag 12 februari 2002 13:51 schreef Wavegasm het volgende:[..]
Uncle_Sam, zorg dat je het geld geeft in een Kroeg oid, krijg je tenminste een gedeelte weer terug in de vorm van bier ofzo
quote:Nee, nog niet
Op dinsdag 12 februari 2002 13:56 schreef trance40 het volgende:[..]
Ervaring mee??
quote:En wat zeg je dan als het een kruiwagen betreft?
Op dinsdag 12 februari 2002 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
het vijfde.Waarschijnlijk was het ooit wel het derde, maar sinds we over zijn gegaan van paard en wagen naar auto is het dus het 5e.
quote:klopt, van SHE 3e wiel
Op dinsdag 12 februari 2002 16:56 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van het vijfde wiel aan de wagen zijn. Ik gebruik en hoor altijd het derde wiel (er was toch ook een topic in R&P dat zo heette?).
quote:Same here
Ik heb nog nooit gehoord van het vijfde wiel aan de wagen zijn. Ik gebruik en hoor altijd het derde wiel.
quote:Idem.
Ik heb nog nooit gehoord van het vijfde wiel aan de wagen zijn. Ik gebruik en hoor altijd het derde wiel
quote:Ja, of bussen? "Sorry Henk, maar je bent het 13e wiel"
Op woensdag 13 februari 2002 13:23 schreef Jordy-B het volgende:
hoe zit dat eigenlijk bij truckers? Hoeveelste wiel ben je dan?
quote:Bussen met 12 wielen???
Op woensdag 13 februari 2002 13:25 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja, of bussen? "Sorry Henk, maar je bent het 13e wiel"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |