Leen de trekker van je pa...quote:Op zondag 22 juli 2007 17:22 schreef PlusPlus het volgende:
woon in een kutdorp...
totaal geen correlatiequote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Duvekoater het volgende:
maar je woont in een dorp....
ja brabant... dát zijn pas boeren.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:30 schreef okkie-man het volgende:
Hier in Eindhoven schijnt al de hele dag de zon![]()
Denk toch wel dat er iets meer boeren in dorpen wonen dan in stedenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef PlusPlus het volgende:
totaal geen correlatie
niet in leiderdorpquote:Op zondag 22 juli 2007 17:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Denk toch wel dat er iets meer boeren in dorpen wonen dan in steden [afbeelding].
Wie zei ook alweer dat iedereen uit een dorp per definitie een boer is?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Denk toch wel dat er iets meer boeren in dorpen wonen dan in steden [afbeelding].
Ja maar hij stopt niet bij zijn grotquote:Op zondag 22 juli 2007 19:20 schreef Olep het volgende:
Je woont in een dorp? Nou en. Ik woon ook in een dorp en in bijna elk dorp rijd een bus man.
Ja, jij vind het misschien genoeg om het warm te hebben, maar ik wil graag ZON zien, en niet van dat grauwe kk weer waarvoor je semi-depressief buiten een jointje gaat roken.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:39 schreef Lubbert het volgende:
Wat zeiktiedereen toch over het weer. Ik heb de zomer van m'n leven. Hitte als die van vorig jaar en het jaar daarvoor had ik nu echt niet overleefd denk ik. Trouwens, een hittegolf zullen we helaas heus nog wel krijgen.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:39 schreef Dennehy het volgende:
Wie zei ook alweer dat iedereen uit een dorp per definitie een boer is?
Gek.
Daar gaat z'n aardappeloogstquote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En je zeikt over het weer, net als boeren altijd doen.
Wacht maar tot jij zin hebt in een patatje oorlog en je fietst naar de patatboer maar die is op de fles gegaan omdat de aardappeloogst verloren is gegaan! Dan piep jij wel anders, belhamel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |