abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:32:28 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52853584
Dit is het helemaal niet! Kijk maar naar dit topic Blij dat Idols straks weer begint!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:34:05 #102
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52853621
Dit ook weer... wat vals . En dat zit dan bij de laatste 50.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:39:09 #103
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52853761
Maar ook het programma straalt niks uit. We zijn net begonnen en na vanavond zijn er nog maar 10 over. Idols heeft juist zo'n goede spanningsopbouw. En wat hebben die mensen nu laten zien? 2 keer een volledig zelf geënsceneerde auditie en ze staan bij de laatste 10.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:46:30 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52853977
Yep, niet alleen de deelnemers maar vooral de programmamakers, maken dit een lachertje.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_52854250
Ik zie zoveel mensen waar van ik denk, heee? Heb ik die al niet ergens anders gezien...?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:01:23 #106
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52854442
Dat meisje van 11 heeft écht veel talent, maar laat die nou eerst eens een jaar of 6 ontwikkelen.
pi_52854770
En die Breezer die ertussen staat....
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:15:21 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52854818
Ik geloof dat Tims moeder mijn gymlerares is geweest
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:23:30 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52855026
Henry is door, gelukkig
pi_52855855
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Dat meisje van 11 heeft écht veel talent, maar laat die nou eerst eens een jaar of 6 ontwikkelen.
zij is inderdaad echt goed. die stem

Vind die Country man ook leuk, hij heeft echt wat aparts...
pi_52856849
Gaat idd erg snel. Nu nog maar 10 deelnemers. Hoop dat Idols & X-Factor dat iets rustiger aan doen, want dat was ik toch ook van plan te volgen. Over de deelnemers:

Henk (Tom Jones): aardige stem, geen popidool en vrij onopvallend

Henry: aparte man, ook geen popidool maar wel een man waarvan ik een CD wil mag wel een tijdje blijven

Lode: wel een idool, mooie stem maar nog veel te leren

Maaike: volgens mij een ontzettend kak mens, maar zingt mooi en is erg muzikaal

Marilyn: beetje arrogant soms, maar wel star quality

Mercia: mooie stem maar ik vind er niet echt opvallend ofzo.

Sherilyn: wow zingt mooi, popsterretje in wording maar misschien te jong

Tessa: leuke stem, leuke uitstraling maar ik denk niet dat ze ver komt

Tim: echt een popidool, beetje zo'n Jan Smit uitstraling. Geen super stem jammer genoeg

Willem: niet echt opvallend, denk dat ie er snel uitvliegt

De favorieten voor de winst: Tim, Sherilyn, Marilyn (niet m'n favo's overigens op Sherilyn na)
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:31:40 #112
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52856934
het is inderdaad wel erg amateuristisch. Bij mijn poll komt Willem er goed uit. Die vind ik ook wel leuk. Tim scoort ook goed trouwens. Die jonge meisjes vinden die knullen leuk.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52864238
Heb het ook gezien, maar ik vind het echt een slecht programma. Toch maar blijven kijken ja, er was niks anders . Maar er zit echt weinig talent tussen bij de laatste tien. Dat jonge meisje vind ik maar een vervelende, knijpende stem hebben. Kan er niet naar luisteren, maar ze willen er natuurlijk weer een kind bij, want dat is zooo schattig enzo . Die Marilyn vind ik ook vreselijk. Heel arrogant en veel te bewust ervan dat ze een leuk koppie heeft. Blijft weinig van over als je een uitstraling van een ijskoningin hebt, en zingen kan ze ook al niet. De jongens vind ik ook niks. Lode ziet er nog wel leuk uit, maar die Thomas Berge-kloon en de Gavin deGraw-wannabe zingen ronduit vals. Dan nog de twee oudere mannen, die vind ik leuk! Goede stemmen, al is het totaal niet mijn genre, maar die kunnen tenminste wat. Die oudere grijze man was trouwen hilarisch in die videoclip, met dat haar dat achterover waaide door de ventilator . Dat donkere meisje mag dan winnen van mij, die zong echt super en komt heel leuk over . Maar ik ga komende vrijdagen naar Gordon kijken, dus dit was waarschijnlijk voorlopig de laatste keer .
pi_52865453
Ik vind het klote dat Naomi niet door is... Ik kreeg vorige week echt megakippevel van haar stem....
pi_52865596
Henk

Leeftijd: 37
Favoriete popster: Tom Jones
Doet mee omdat: “Ik hoop eindelijk een keer door te breken als professioneel zanger. Ik heb een eigen stijl en hoor vaak dat ik de mensen weet te raken. Dit is mijn kans om aan heel Nederland te bewijzen dat ik een goede popster zou zijn!"

Henry

Leeftijd: 51
Favoriete popster: Guus Meeuwis, Jan Smit, Rob de Nijs, Eric Clapton, John Denver
Doet mee omdat: “Het voor mij een nieuwe uitdaging in mijn muziekcarrière is. Niet iedereen biedt een auditie aan tot 88 jaar, dus dit is voor mij de ultieme kans om mijn jongensdroom te verwezenlijken. Ik hoop eindelijk van mijn hobby mijn beroep te kunnen maken."

Lode

Leeftijd: 19
Favoriete popster: James Morrison
Doet mee omdat: "Ik al van kinds af aan op een podium staan voor een menigte die los gaat op mijn muziek. Nu ik de live-shows gehaald heb, wil ik graag de kijkers entertainen door spetterende optredens te geven!"

Maaike

Leeftijd: 17
Favoriete popster: Alicia Keys (omdat zij net als ik piano speelt), Anouk, Ilse De Lange
Doet mee omdat: “Ik van muziek mijn beroep wil maken. Ik ben al toegelaten op het conservatorium, maar ik doe mee aan So You Wannabe A Popstar om te zien hoe ver ik op deze manier kan komen. Het zal sowieso een goede ervaring zijn!"

Marilyn

Leeftijd: 22
Favoriete popster: Michael en Janet Jackson
Doet mee omdat: “Het in Nederland heel moeilijk is om het als artiest te maken. Ik denk dat So You Wannabe A Popstar een goede manier is om bekendheid te krijgen. Dus ik waag de gok en hoop dat ik iets moois kan laten zien op het podium!"

Mercia

Leeftijd: 26
Favoriete popster: Joss Stone
Doet mee omdat: “Het mijn droom is om te doen waar ik me het best bij voel en dat is zingen. Ik wil daarin graag uitblinken en ga nu eindelijk de uitdaging aan!"

Sherilyn

Leeftijd: 11
Favoriete popster: Beyoncé
Doet mee omdat: “Omdat ik pas 11 ben, krijg ik nooit serieus de kans om te laten zien dat ik kan zingen. Maar ik weet dat ik het kan en ik wil heel graag zangeres worden dus ik ga de uitdaging aan!"

Tessa

Leeftijd: 15
Favoriete popster: Kelly Clarkson, Barbra Streisand, Maria Mena, Bette Midler
Doet mee omdat: “Ik een wereldberoemde zangeres wil worden en zie deelname aan So You Wannabe A Popstar als dé kans om bij het grote publiek door te breken!"

Tim

Leeftijd: 19
Favoriete popster: James Morrison, Jan Smit
Doet mee omdat: “Ik het fantastisch vind om te zingen en altijd al de ambitie heb gehad om er iets mee te doen, maar ik wist nooit waar ik moest beginnen. Dit is dus de perfecte kans!"

Willem

Leeftijd: 20
Favoriete popster: Robbie Williams, Elvis Presley
Doet mee omdat: “Zingen voor mij het mooiste is dat er bestaat. Of ik nu onder douche sta, op een bruiloft of in de kroeg: zingen is fantastisch. Ik wil hier graag meer in bereiken en progressie maken, dus ik pak deze kans met beide handen aan!"

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2007 13:10:13 ]
pi_52865644
Lelijke foto's . Oh en die Gavin deGraw-wannabe zit er niet bij zie ik, gelukkig maar .
pi_52865662
Mijn favoriet op dit moment is Tim, van de meiden weet ik het nog niet.

Ik vind dat kleine kutkind irritant en Marilyn kan niet zingen.
pi_52865689
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lelijke foto's . Oh en die Gavin deGraw-wannabe zit er niet bij zie ik, gelukkig maar .
Alleen Tim staat er goed op.
  zaterdag 1 september 2007 @ 18:20:55 #119
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52871646
tim is wel een hunk hoor
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 09:56:36 #120
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_52885473
IkbeneenbietjefanvanErikHulzeboschhhh

En ze hadden Erik als presentator in moeten zetten! Nance of Gerard in de jury moet'n plemp'n (zij hebben tenminste iets ervaring in de muziekindustrie)

En Ollie! Waar is Ollie? Ollie is lekker, ik ken hem ergens van . Ollie had wel doorgemogen hoor .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_52894648
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:56 schreef Skaai het volgende:
IkbeneenbietjefanvanErikHulzeboschhhh

En ze hadden Erik als presentator in moeten zetten! Nance of Gerard in de jury moet'n plemp'n (zij hebben tenminste iets ervaring in de muziekindustrie)

En Ollie! Waar is Ollie? Ollie is lekker, ik ken hem ergens van . Ollie had wel doorgemogen hoor .
Ollie is lekker inderdaad... hij deed mee met xfactor??? Weet niet meer. Maar Ollie is weer niet door
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 19:35:21 #122
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_52897736
Nee Ollie deed mee met SYWBAP. .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_52899695
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:35 schreef Skaai het volgende:
Nee Ollie deed mee met SYWBAP. .
jah duh...

maar hij heeft ook mee gedaan aan Xfactor... of was het idols?
  zondag 2 september 2007 @ 20:53:17 #124
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52899723
X Factor.
Oftewel.. daar ken je hem dus van Skaai.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 21:00:29 #125
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_52899972
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef BVO het volgende:
X Factor.
Oftewel.. daar ken je hem dus van Skaai.
Oh ik las verkeerd.

Tim is ook een skeetje hoor, alleen dat haar a la orkaan Felix van achteren hoeft van mij niet zo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')