abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:50:36 #51
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_51776655
en van rasmussen krijgt ie een stijve. af en toe doen ze net of de rabobank het nederlands elftal is ofzo
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_51777275
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:50 schreef Waaghals het volgende:
en van rasmussen krijgt ie een stijve. af en toe doen ze net of de rabobank het nederlands elftal is ofzo
Ja is wel zo.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51777322
Herbertvp
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:42:29 #54
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51779871
Even een update van de Herbertprono

De vragen

1. In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen?

2. Hushovd is een karaktermens en ook nog eens een geblokte Noor, in welke etappe zal Dijkstra ons één van die twee dingen voor de tweede keer vertellen?
Etappe 4

3. Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?
Etappe 6

4. In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)?
Etappe 14

5. De vader van Voeckler, in welke etappe vra agt Herbert zich af waar die nou toch uithangt?
Etappe 8

6. In welke etappe brult hij voor de derde keer hoe geweldig de finale wel niet is?
Teller staat hier nog steeeds op 1

7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake?
Etappe 8

8. In welke etappe verwart Herbert Dijkstra de Kazachse kampioen Maxim Iglinsky met een willekeurige andere Astana-renner?
Etappe 9

9. "Mag je zeggen dat", in welke etappe gaat Herbert deze frase voor de vijfde keer gebruiken?
Deze stopwoordjes heeft Herbert afgeleerd geloof ik

10. In welke etappe komt voor de laatste (!) keer aan bod dat het Boogerds laatste Tour is?

11. In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets Herbert op z'n gezicht?

Extra vraag:
12. Twee jaar geleden was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Kastelen uit de 12e eeuw in gothische stijl en over dat het zo'n gewèèldige Tour is

Ik zie vraag 10 en heel misschien vraag 1 nog wel een antwoord krijgen (en uiteraard de extra vraag 12), maar 'mag je zeggen dat' hoor ik hem dit jaar niet meer zeggen. Heel apart. En in plaats van geweldige finales, heeft Herbert het over geweldige etappes en een geweldige Tour.

Enfin, hier een nieuwe tussenstand. De koplopers houden stand, maar daarachter wordt het retespannend!

  • Falco 11
  • TargaFlorio 11
  • laurenzo85 10
  • RayMania 10
  • Remzz 9
  • Chiel-Montagne 8
  • hooibaal 8
  • sportfreak 8
  • maril 7
  • Yeahinho 7
  • Beschouw 6
  • Cootz 6
  • RedFever007 6
  • Venga 6
  • mcyodogg 5
  • Sidekick 5
  • BVO 4
  • Good-for-nothing 4
  • SaintOfKillers 4
  • Jzweeds 3
  • -skippybal- 3
  • Wackyduck 3
  • Gitanki 2
  • icebliss 1
  • 456 0
  • mitt 0
  • <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      dinsdag 24 juli 2007 @ 12:45:17 #55
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_51779953
    1 punt maar Mag je zeggen dat dat heel teleurstellend is, Maarten?
    Tranquillo
      dinsdag 24 juli 2007 @ 14:15:39 #56
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_51782729
    Is dit een mooi topic...
    pi_51783908
    Ik vind Herbert Zeikstraal, zo een goede presentator, dat ik naar belgie 1 kijk.
      dinsdag 24 juli 2007 @ 17:44:47 #58
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_51789043
    5 punten, mhaw, ach, ik moet het er maar mee doen.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_51789367
    Wat moet het voor Herbert hard aankomen dat zijn held betrapt is. Een zwarte dag voor Vino, Astana en eigenlijk heel Drenthe..
    Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
    pi_51789929
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 17:55 schreef UtrechtSlim het volgende:
    Wat moet het voor Herbert hard aankomen dat zijn held betrapt is. Een zwarte dag voor Vino, Astana en eigenlijk heel Drenthe..
    Hij gaat het ontkennen denk ik.
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_51791499
    Zaaf heb ik volgens mij al langs horen komen (het flessen wijn en verkeerde kant op verhaal), of was het de Avondetappe?

    Edit: Bij nader inzien heb ik volgens mij gewoon een voorganger van dit topic gelezen en daarna te veel wijn gedronken
    pi_51791557
    Ik zit inderdaad ook te smachten op de reactie van Herbert. Hij gaat het zeker proberen te goedpraten. 'Hij was wanhopig, wat zou jij doen met [b]DERTIG HECHTINGEN[b] (Ja dames en heren, 30, dertig, thirty, vingt dix, dreizig, DERTIG hechtingen, hectingen, ja hechtingen!) in je lijf, zo een vechter als Vinokourov is zoekt hij dan oplossingen om er boven op te komen en ik denk dat Vino nu zo wanhopig was dat hij een bloedtransfusie heeft begaan dus je kan hem niets verwijten denk ik, wat jij Maarten?'
    pi_51791935
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Unhuman het volgende:
    Ik zit inderdaad ook te smachten op de reactie van Herbert. Hij gaat het zeker proberen te goedpraten. 'Hij was wanhopig, wat zou jij doen met [b]DERTIG HECHTINGEN[b] (Ja dames en heren, 30, dertig, thirty, vingt dix, dreizig, DERTIG hechtingen, hectingen, ja hechtingen!) in je lijf, zo een vechter als Vinokourov is zoekt hij dan oplossingen om er boven op te komen en ik denk dat Vino nu zo wanhopig was dat hij een bloedtransfusie heeft begaan dus je kan hem niets verwijten denk ik, wat jij Maarten?'
    Zeer goeie immitatie!
    Maarten: Probeer het maar niet recht te breien meneer Dijkstra, Hij heeft de sport voorgoed verknalt. Achter het behang met deze bedrieger.
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_51792554
    Wat zijn jullie allemaal zielig om op je luie stoel een man zo zitten af te kraken. Kritiek is daaraan toe maar ooit van opbouwende kritiek gehoord. Zou één van jullie wel eens willen zien hoe die het deed. Jullie moeten bij de NOS gaan klagen en handtekening gaan verzamelen maar daar zijn jullie te lui voor. Lekker botvieren op iemand die zijn best doet en het beste ervan probeert te maken. Ga anders zelf in zon klein fucking hokje zitten en verslag doen met de middelen die je krijgt van de Tour de France organisatie. Hij is niet perfect en misschien zijn er betere verslaggevers. Als die er zijn werk er dan aan dat die er komen en ga hier niet elk jaar zitten kankeren op iemand want dat helpt niets. Een beetje respect is wel op zijn plaats. Trouwens niet alleen voor Herbert maar voor iedereen om je heen.
      dinsdag 24 juli 2007 @ 20:22:52 #65
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_51794595
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef Eduard37 het volgende:
    Als die er zijn werk er dan aan dat die er komen en ga hier niet elk jaar zitten kankeren op iemand want dat helpt niets. Een beetje respect is wel op zijn plaats. Trouwens niet alleen voor Herbert maar voor iedereen om je heen.
    Ik ga nu lekker "House" kijken, daar moest je misschien zelf ook eens een bezoek aan brengen, Eduard!

    Na Vino moet Herbert nu uit de Tour stappen, dat heet consequent zijn. Hij heeft de man urenlang bewierookt en bovenmenselijke kwaliteiten toegedicht en zijn belagers vernederend besproken. Maar nu Vino dus enorm vals heeft gespeeld, moet ook Herbie daar zijn gevolg uit trekken.

    Of gaat ie het weer afdoen met het o zo makkelijke: "ik ben misselijk van het d-woord".

    Herbie is gewoon volstrekt zijn geloofwaardigheid kwijt, het belangrijkste dat een commentator heeft.

    Als hij zich nu op de vlakte had gehouden, en alleen commentaar had gegeven op wat er gebeurt, is hij al een betere journalist. Of hij trekt morgen het boetekleed aan en geeft Ducrot onomwonden gelijk -- maar bij enig weerwoord en vrijpleiten van zichzelf of dopinggebruikers, moet de ontslag sms van de NOS bazen al verstuurd zijn.
      dinsdag 24 juli 2007 @ 20:40:32 #66
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_51795304
    Ga jij maar snel "House" kijken, wat dat ook moge zijn. Zelden zulke bullshit gehoord
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
    pi_51795315
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 20:22 schreef Perico het volgende:

    [..]

    Ik ga nu lekker "House" kijken, daar moest je misschien zelf ook eens een bezoek aan brengen, Eduard!

    Na Vino moet Herbert nu uit de Tour stappen, dat heet consequent zijn. Hij heeft de man urenlang bewierookt en bovenmenselijke kwaliteiten toegedicht en zijn belagers vernederend besproken. Maar nu Vino dus enorm vals heeft gespeeld, moet ook Herbie daar zijn gevolg uit trekken.

    Of gaat ie het weer afdoen met het o zo makkelijke: "ik ben misselijk van het d-woord".

    Herbie is gewoon volstrekt zijn geloofwaardigheid kwijt, het belangrijkste dat een commentator heeft.

    Als hij zich nu op de vlakte had gehouden, en alleen commentaar had gegeven op wat er gebeurt, is hij al een betere journalist. Of hij trekt morgen het boetekleed aan en geeft Ducrot onomwonden gelijk -- maar bij enig weerwoord en vrijpleiten van zichzelf of dopinggebruikers, moet de ontslag sms van de NOS bazen al verstuurd zijn.
    Ik ga nu lekker de docu "The GodFather" verder kijken. Zes dvd's en ben nog maar bij dvd 1 dus ben nog wel even zoet. Weet niet wat "House" is, maar zo aan de naam te horen niet echt interessant. Jammer dat je niet uitlegt wat voor soort programma dat is want je raadt het mij aan om ook te kijken.

    Dat Herbert zijn geloofwaardigheid kwijt is vindt ik een beetje overdreven. Hij heeft dingen gezegt maar geloof niet dat hij iemand op dat moment aan het verdedigen was omdat toen die het zei er geen discussie over bestond. Begrijp je uitlating niet dat hij zich op de vlakte moest houden. Hoezo? Waarvoor? Om een mening die hij had? Achteraf zijn woorden wegen is wel heel simpel.

    Is Maarten wel ok? Of hebben we een soort bassie en adriaan die het commentaar verzorgen bij de NOS? Vindt het allemaal wel meevallen er worden in dit soort topics zwaar overdreven.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Eduard37 op 24-07-2007 20:46:05 ]
      dinsdag 24 juli 2007 @ 20:53:45 #68
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_51795813
    "House" is Gregory House, gespeeld door Hugh Laurie, briljante dokter die enorm sarcastisch, ironisch, scherp en filerend uit de hoek kan komen. Zoals alles in dit topic, is het over the top

    Ik kan er echt niet bij dat jij, Eduard het okee vindt, dat een commentator van een sportwedstrijd zo overduidelijk jubelend is over Vino in dit geval, euforisch is erover, al gaat zeggen dattie de TOur gaat winnen, na de tijdrit...

    Je verwacht gewoon dat zo iemand verslag doet, zegt dat ie goed rijdt, maar verder alle overtreffende trappen achterwege laat. Je verwacht onpartijdigheid. Hoeft niet over Boogerd, maar wel over alle andere niet Nederlandse favorieten.

    En volgens jouw mening mag niemand ergens iets over zeggen, want dat is makkelijk praten. Kun je het forum wel sluiten.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Perico op 24-07-2007 21:14:51 ]
      dinsdag 24 juli 2007 @ 20:57:29 #69
    7859 456
    Onze excuses voor het ongemak
    pi_51795978
    quote:
  • 456 0
  • mitt 0
  • Hoezo 0 punten
    Ik ben verdomme degene die dit topic ooit gestart is. Wie kent hier Zeikstraal nu het beste
    Dans Paris à vélo on dépasse les autos
      dinsdag 24 juli 2007 @ 21:01:26 #70
    7859 456
    Onze excuses voor het ongemak
    pi_51796132
    Het enige wat ik over bovenstaande discussie wil zeggen is: Schoenmaker blijf bij je leest! Elke sporter maakt nog niet een goede verslaggever.

    Als ik fouten maak in mijn werk, krijg ik daar OOK commentaar op. En terecht, het is mijn werk, en dat moet je goed doen (een foutje daargelaten).

    Daarbij is het gewoon een prettige uitlaatklep hier
    Dans Paris à vélo on dépasse les autos
      dinsdag 24 juli 2007 @ 21:07:29 #71
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_51796343
    ik vind het commentaar eigelijk wel vermakkelijk op de nos

    Misschien is het kwalitatief niet echt hoogstaand, maar die uitspraken zijn echt fantastisch
    pi_51796383
    Morgen mogen we op zijn minst tekst en uitleg verwachten voor deze quote van onze Herbert:
    "Schrijf de Kazach sowieso nooit af, want die is in staat om het deksel van z'n grafkist te tillen."

    Hij kan het karaktermens Vino nu natuurlijk niet meer blijven verdedigen
      dinsdag 24 juli 2007 @ 21:09:16 #73
    7859 456
    Onze excuses voor het ongemak
    pi_51796445
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Venga het volgende:
    Morgen mogen we op zijn minst tekst en uitleg verwachten voor deze quote van onze Herbert:
    "Schrijf de Kazach sowieso nooit af, want die is in staat om het deksel van z'n grafkist te tillen."

    Hij kan het karaktermens Vino nu natuurlijk niet meer blijven verdedigen
    Of Vino komt op miraculeuze wijze toch nog als eerste in Parijs aan. Dan zou Herbert weer wel gelijk hebben

    Trouwens. Als je het deksel van je grafkist wilt tillen, moet je wel gebruiken. Das nl. best zwaar.
    Dans Paris à vélo on dépasse les autos
    pi_51797519
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 20:53 schreef Perico het volgende:
    "House" is Gregory House, gespeeld door Hugh Laurie, briljante dokter die enorm sarcastisch, ironisch, scherp en filerend uit de hoek kan komen. Zoals alles in dit topic, is het over the top

    Ik kan er echt niet bij dat jij, Eduard het okee vindt, dat een commentator van een sportwedstrijd zo overduidelijk jubelend is over Vino in dit geval, euforisch is erover, al gaat zeggen dattie de TOur gaat winnen, na de tijdrit...

    Je verwacht gewoon dat zo iemand verslag doet, zegt dat ie goed rijdt, maar verder alle overtreffende trappen achterwege laat. Je verwacht onpartijdigheid. Hoeft niet over Boogerd, maar wel over alle andere niet Nederlandse favorieten.

    En volgens jouw mening mag niemand ergens iets over zeggen, want dat is makkelijk praten. Kun je het forum wel sluiten.
    Ben het eens met jouw standpunt. Mijn opmerking was ook bedoeld om een beetje genuanceerd te zijn en mensen aan het denken te zetten. Vaak weten we niet waarom iemand zoiets doet en dat maakt het praten hier natuurlijk ook moeilijk. Het is eigenlijk een beetje éénrichtingsverkeer. Eigenlijk is die over enthoisiast. Het is jammer dat wij niet met hem live kunnen spreken zodat hij dat soort irritante zaken aan kan passen in zijn verslaggeving. Worden tenslotte allemaal beter van en we behandelen mekaar met respect.
    pi_51798019
    Hij kan het niet meer voor Vino opnemen, maar ik verwacht morgen op zijn minst iets vergoelijkends/relativerends. Zoiets als....

    "Astana is naar huis, de Tour wacht op niemand. Misschien is dit wel aardig om de kijkers thuis te vertellen, Maarten, dat list en bedrog in de Tour eigenlijk van alle tijden is. Zo werd de allereerste Tour in 1903 gewonnen door de Fransman Maurice Garin. Die Garin meldde zich het jaar daarop om zijn titel te verdedigen, maar inmiddels waren er al sterkere renners op de Tour afgekomen. Hij zag na enkele etappes dat hij het niet kon winnen. Einde verhaal, zou je denken. Maar...de sluwe Garin had daar iets op gevonden. De vijfde etappe legde hij bijna geheel per trein af. De laatste honderd meter naar de finishlijn fietste hij. De menigte was uitzinnig, totdat men argwaan kreeg omdat Garin na 400 gruwelijke kilometers nog zo fris oogde en nauwelijks bezweet was.."
    Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')