Ik heb maar 1 zender altijd aanstaan en dat is nick/comedy centralquote:Op zondag 22 juli 2007 15:11 schreef afcajos het volgende:
minder naar talpa kijken
Nog geen 1 keer reclame gezien sinds ik f1 ben gaan kijken...quote:Op zondag 22 juli 2007 15:21 schreef Buschetta het volgende:
Mensen die anno 2007 nog naar tv kijken verdienen het om minstens 30 minuten reclame te zien op een uur.
Download dan hele series ofzo..... sukkel en nog klagen ook
Ik heb geen laptop en vind het wel lekker om vanuit m'n bed TV te kijken?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:21 schreef Buschetta het volgende:
Mensen die anno 2007 nog naar tv kijken verdienen het om minstens 30 minuten reclame te zien op een uur.
Dan doe je daar toch wat aan i.p.v te mekkeren over die reclames.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:23 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop en vind het wel lekker om vanuit m'n bed TV te kijken?
quote:
Die, en die ene met die 2 gasten in de gevangenis van ff Apeldoorn bellen zijn goed. De rest alleen maar rommelquote:Op zondag 22 juli 2007 15:23 schreef afcajos het volgende:
Trouwens die reclame van die kerel die zo vaag gaat dansen met een wijf en dan op zee wakker wordt "weet wanneer je moet stoppen" is toch ook wel grappig![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die, en die ene met die 2 gasten in de gevangenis van ff Apeldoorn bellen zijn goed. De rest alleen maar rommel
Ja, je hebt gelijk, die was ik vergetenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:23 schreef afcajos het volgende:
Trouwens die reclame van die kerel die zo vaag gaat dansen met een wijf en dan op zee wakker wordt "weet wanneer je moet stoppen" is toch ook wel grappig![]()
![]()
![]()
Je klaagt dat ik niet alles achter de computer bekijk en noemt iemand anders nerd?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:31 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Fucking taal nerd....
[..]
Wees dan i.i.g consequent...... nerd.
Een nerd is iemand die een obsessie heeft voor een bepaald onderwerp. Computers kunnen daar onder vallen maar in geval van Cojones was dat dus mijn taalfoutjequote:Op zondag 22 juli 2007 15:51 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Je klaagt dat ik niet alles achter de computer bekijk en noemt iemand anders nerd?Ironie.
Toch lijkt "Kommaneuker" mij een betere term in dit gevalquote:Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Een nerd is iemand die een obsessie heeft voor een bepaald onderwerp. Computers kunnen daar onder vallen maar in geval van Cojones was dat dus mijn taalfoutjeDat maakt hem een nerd.
die reclames van volkswagen zijn ook cool.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die, en die ene met die 2 gasten in de gevangenis van ff Apeldoorn bellen zijn goed. De rest alleen maar rommel
Mensen die superieuriteit claimen door vanaf hun ivoren toren te schetteren dat ze geen tv kijken, maar vervolgens opmerken dat ze de moderne bagger vrijwillig binnenhalen.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:21 schreef Buschetta het volgende:
?!?!?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:13 schreef Quarks het volgende:
[..]
Mensen die superieuriteit claimen door vanaf hun ivoren toren te schetteren dat ze geen tv kijken, maar vervolgens opmerken dat ze de moderne bagger vrijwillig binnenhalen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |