Dat wil zeggen: Ik wordt een beetje schijtziek van dat gehuil over Topics, man man man, als iemand een topic post waar toevallig iemand ergens onderin (waar nooit iemand kijkt) een quote staat over hetzelfde begint iedereen te janken, en als je ook maar twee of 3 losse geintjes post begint iedereen ook te janken. Reden te meer dat ik en mn maten Sloerie@Home opnieuw op gaan zetten. Met een forum die je helemaal de tering mag spammen, boeit ons geen fuck. Lekker los. Voor details contact me onder:
webmaster@summer-garden.zzn.com
Reden dat ik dit post is NIET voor reclame, gezien alleen coole gasten het URL krijgen van de nieuwe Sloerie@Home. Beretta en iedereen elders die slap geouwehoer wel kan waarderen is hierbij uitgenodigd.... I rest my case.
Grtz,
Meerhoerman. (En Doodenrij.)
quote:
op 10-13-1999 om 02:25 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
DE REALISATIEWAARDE VAN HET ZEURGEHALTE BESTRIJKT MIJ EEN BEETJE ALS NIHIL!!!!
![]()
![]()
Daar valt weinig aan toe te voegen, of het zou moeten zijn dat intrinsiek-semantisch de coherentie ver te zoeken is. Hulde
quote:
Daar valt weinig aan toe te voegen, of het zou moeten zijn dat intrinsiek-semantisch de coherentie ver te zoeken is.
Als het jullie geld kost - en je vind dat blijkbaar vervelend - dan moet je stoppen.
Maar als je ziet dat op je forum index de meeste fora onder de 100 postings zitten, en big brother er met een ruime 10000 bovenuit steekt, waaron verkoop je het niet gewoon aan een commerciele harry. De gebruikers krijgen dan wat meer reclame, maar betalen zo zelf voor hun keuze
Vervolgens moet je eens gaan nadenken over het verschil tussen een forum en een newsgroup. Verschil is dat je op een newsserver kan posten wat je wil, en dus ook gigantisch veel bagger tegenkomt. Wil je geen gezeik en zo veel postings kunnen doen als je wil, ga dan daarheen!
Mijn ervaring hiero is dat het nivo wel 100 keer hoger ligt, de humor niet ver te zoeken is en dat er zinnige dingen gezegd worden. (euhhhhhh tenminste meestal )
Kun je er niet tegen om gemodereerd te worden hoor je hier niet thuis.
Tot slot: ja, het is zo ongeveer vrijwilligerswerk wat ze hier doen, en betalen dat waarschijnlijk voor een heel groot gedeelte uit eigen zak. Iedereen is welkom, maar ben dan zo fair om je ook aan hun regels te houden. Je betaald er niet voor en bent te gast.
Die arm ging er ver in! Bleef geloof ik alleen nog met de voeten buiten steken!
Over mijn taalgebruik: jA!.
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-13-1999 om 04:21 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
GOH HERMAN
![]()
![]()
Die arm ging er ver in! Bleef geloof ik alleen nog met de voeten buiten steken!
Over mijn taalgebruik: jA!.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Hij heeft echter wel gelijk.
Als het je niet aanstaat dan kun je toch zelf
leuk ook een site starten en het daar doen
zoals jij het leuk vindt?
Ik vind niet dat iemand die jou effe wijst
op een paar feiten meteen met zijn arm ergens
inzit (wil ik weten waarin? nee, dat wil ik niet! )
Zo dan...
Marco
Grtz,
MiRR0RMaN.
P.S. Als iemand een slabbetje voor het gekwijl wil, be my guest.
Ik zal je humor missen, maar je begint nu echt lulkoek uit te kramen. Ga alsjeblieft fijn op je eigen site lopen irriteren!
Enne, een beetje meer waardering voor het Fokzine-team kan ook geen kwaad!! (en nu wil ik hele lullige dingen zeggen tegen Mirrorman, maar dan begin ik net zulk idioot taalgebruik uit te slaan als hij zelf. Daarom dus maar niet....)
Veel success met het opzetten van je nieuwe geocities site... NOT
Dus als ik het niet eens ben met de meerderheid/moderator op een topic dan worden mijn berichten dus zomaar gewist, want niet ter zaken doende/ off topic/ geen humor/ arme 14k4 gebruikers etc. etc. ?? Dan wordt dit forum meer een Orwelliaanse Big Brother dan BB.
Geachte Professor M. Man,
naar aanleiding van onze woordenwisseling van gisteren wil ik u graag mijn nederige excuses maken voor de door mij gebezigde taal. Ik wil hier gaarne publiekelijk afstand nemen van de kwalificaties 'geouwehoer' en 'topic-vervuiling' die ik in een plotselinge opwelling gebruikte als reactie op één van uw briljante bijdragen aan de discussie rond het thema 'Big Brother'. Ik zou het niet graag op mijn geweten willen hebben dat een begenadigd denker en spreker om mijnentwille dit forum zou verlaten. Ik had mij moeten realiseren dat een creatief persoon (ik zou u met uw welnemen zelfs een artiest willen noemen!) met een dergelijke grote productie, gevoelig zou kunnen reageren op een beetje tegengas. In een poging om door te dringen in de inspiratieve wolk die om uw persoon heen hangt heb ik wellicht mijn grenzen overschreden.
Ik ben het geheel met u eens dat een ieder de gelegenheid moet krijgen, hebben en behouden om zijn mening over Big Brother in dit forum kwijt te kunnen. In de wereld die internet heet komt het delen van ideeen, humor en opinies het beste tot zijn recht in forums als het onderhavige. Het blijvende karakter van de geschreven tekst geeft een toegevoegde waarde aan de inhoud ervan. Het zaad van uw ingenieuze hersenspinsels zou immers in een chatbox op onvruchtbare aarde zijn gevallen!
Voor de door u zo vurig begeerde Discussie bestaat echter toch een zekere nettiquette. De genoemde omgangsvormen kunnen slechts tweeerlei wijze worden gehandhaafd. In het communistische model handhaaft de moderator eigenhandig de orde door middel van censuur, uitsluitingen van personen en afsluiting van niet gewenste topics. In het democratische model dat in ons geliefde forum fungeert dient de orde van uit de eigen verantwoordelijkheid van de leden te worden gehandhaaft. Ik zie een taak voor de 'ouderejaars' om hier in de 'pasgeborenen' de weg te wijzen. De moderator treedt dan alleen op op verzoek van de genoemde leden.
Afgezien daarvan zult u het toch met mij eens moeten zijn dat iedere mening, grap of kreet het beste tot zijn recht komt indien deze wordt gelezen in een samenhangende context. Ook ben ik van mening dat een opinievorming pas optimale vormen aan kan nemen indien de er sprake is van actie en reactie. Daarom probeer ik zo nu en dan (op mijn ietwat onbeholpen wijze) nieuwe (en soms zelfs ook wat oudere) forumleden te stimuleren eerst eens wat topics door te nemen voordat zij er zelf één plaatsen. Met andere woorden, te luisteren voordat men iets zegt.
Dat enige van deze goed bedoelde terechtwijzingen mijnerzijds hebben geleid tot ongewenste intimiteiten of onbeschoftheden (ik weet het, ik had Kristy nooit 'lieverd' mogen noemen; en wat betreft Zeef neem ik ook al mijn woorden terug) betreur ik ten zeerste.
In navolging van uw wens, wil ik daarom plechtig beloven mij verder te onthouden van fascistische politionele acties.
In afwachting van uw ongetwijfeld wijze reactie buig ik deemoedig het hoofd en kus de grond waar u gelopen hebt.
Hunter, Inspecteur der Topic-Police
PS overigens is de door u in het huidige topic geventileerde mening reeds eerder ter sprake gekomen in topic 454, sub c, paragraaf 8.
quote:
op 10-13-1999 om 06:06 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Zeef, iedereen moet zeggen wat hij/zij te zeggen heeft. Maar ga niet lopen zeiken op de gasten die veel tijd (en geld) in een forum stoopen en de boel een beetje in het gareel willen houden. Maar ja, zo werkt het altijd: "Hoge bomen vangen veel wind" (om maar even met een oer-Hollands gezegde op de proppen te komen). Maar goed, om eerlijk te zijn: in de puberteit verketterde ik mijn ouders ook omdat ze mij (op een voor mij onbegrijpelijke wijze) in het gareel probeerden te houden. En toch hadden ze gelijk.... Komt wel als je groot bent, zulke wijze inzichten...
Public figure, public speech !
Ik ben de opzetter(s) van fokzine dankbaar voor de geboden mogelijkheid, maar ik vind het niet juist dat er een ecnsuur op na houden omdat ze een populair thema aansnijden en dat behoorlijk wat berichten oplevert.
waarom maken wij ons zo druk.... mensen die domme posts insturen wordener toch wel uit gevist en genegeerd niet?
Met veel genoegen heb ik uw fraaie woorden mogen lezen. Het leidt geen twijfel dat U zich als gepardoneerd mag beschouwen, in tegendeel zelfs, groots is de man( M/V ??) die zijn eigen fouten toegeeft.
Natuurlijk ben ik volkomen met U eens dat een zekere mate van terughoudendheid getuigd van goed fatsoen, maar bovenal is de vrijheid van meningsuiting een schhon goed dat niet zomaar verkwanseld dient te worden.
Zonder U, waarde Hunter was dit forum geen forum, dank voor Uw literaire inspanningen, Uw geestige hersenspinsels zijn een lust voor het brein etc. etc.
Ik denk dat nu dit onderwerp genoeg besproken is, en teken
Hoogachtend,
Zeef
Tranen met tuiten huilde ik, Meerhoerman, bij de brief van de heer Jager om zijn nederige excuus aan te bieden! En overstuur, doch met een prettig gevoel geef ik u dit antwoord! Een antwoord, echter, waarbij ik zelf mijn wederexcuses aan bied (welk mij ener genoegen schept) en zeg hoerbij:
'Ik zat fout, maar verwijs u door naar mijn stoelinstelling!'
Deze stond nl. op half 7, en een iechelijk weet dat je je stoel nimmer naar het noorden moet plaatsen! Om niet van het onderwerp af te wijken: Ik mag graag een woord in het forum plaatsen, aldoch de inhoud laat vaak te wensen over. Ik zie mijzelf niet als mega-artiest of superfunny, alleen moet iedereen een kans hebben wat te zeggen hoe zinloos of banaal dan ook. Om terug te komen op de post die ik in Jager's topic had geplaatst:
Deze had wel degelijk met de topic te maken!
Dit was nl. het bericht dat ik per pijl-mail (V1.3) naar binnen wilde deponeren! Ik had eerst gevraagd of iemand dat voor me wilde doen, toen werd er een voorbeeld gevraagd van het bericht, en dat was degene die ik wilde sthoeren!
Dus daar.... Anyway, excuses aanvaard en hierbij ook mn excuses aan degene waarvan ik gezegd had dat hij zijn vuist in de anus van een ander had of wie ik dan ook beledigd mag hebben.
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-13-1999 om 07:15 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
WELK ENER ?DRAMAH! DOET ZICH HIER VOOR?!
![]()
![]()
Deze stond nl. op half 7, en een iechelijk weet dat je je stoel nimmer naar het noorden moet plaatsen! Om niet van het onderwerp af te wijken: Ik mag graag een woord in het forum plaatsen, aldoch de inhoud laat vaak te wensen over. Ik zie mijzelf niet als mega-artiest of superfunny, alleen moet iedereen een kans hebben wat te zeggen hoe zinloos of banaal dan ook. Om terug te komen op de post die ik in Jager's topic had geplaatst:
Hierbij wil ik U dus gaarne mededelen dat ik genoten heb van Uw schrijven maar dat U mij enige tijd geleden vermaande vanwege het feit dat ik een uitspraak deed over een der bewoners van het huis der Big Brother. Het betrof jonkvrouw Mona en dat zij genomen zou moeten worden door de heren om hun groots aanwezige lusten te botvieren en te ontlasten.
Voor de rest heb ik genoten van Uw schijven en Uw vaardigheden zijn hopenlijk niet beperkt tot het schrijven van vermakelijke teksten.
Al moest ik me wel echt de tering nadenken over een antwoord, Hunter
*LOL*
Okee, vrienden dus.... Geld voor iedereen....
Ook tegen de makers van het Forum, dankzij dit forum heb ik sinds tijden eindelijk weer lol op het net....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Over het drukken van kosten gesproken: Ik heb nog een bekeuring vanwege te hard rijden liggen a Fl. 400,- liggen, die doneer ik GRAAG! Zou het helpen?
geen afscheid
Prima
kan ik tenminste weer lachen als ik 's morgens nog zwaar bezopen op m'n werk kom om de geweldige slappe texten van de "ONE AND ONLY MIR
HOER
MAN
hij gaat weer prima
en nu maken dat ik me huis uitkom, BB begint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |