abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200303
IT FEELS NICE TO BE WANTED

)))) Thnx!

Grtz,

Meerhoerman!

pi_200304
Goh, ben een dagje niet wezen forummen en hele relaties worden verbroken en weer aangehaald...lijkt Dynasty wel....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200305
MIRHOERMAN graag gedaan
  Admin donderdag 14 oktober 1999 @ 01:18:00 #29
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200306
Ik wil alleen nog ff kwijt dat ik me niet kan herinneren dat ook maar iemands mening hier is onderdrukt of iemand de mogelijkheid is ontnomen zijn zegje te doen.
Het enige dat we vragen is om niet onnodig topics aan te maken als je bericht makkelijk in een andere topic kan.
Dat bespaart ONS kostbare bandbreedte, bespaart mensen met een wat tragere verbinding de irritatie van het wachten en komt de algehele overzichtelijkheid van het forum ten goede.

De ene admin of forumleider zal een onnodig dubbel topic sluiten, de ander wist 'm meteen. So be it. Als iedereen gewoon alleen in dat ene dingetje dat we vragen mee wil werken dan kan iedereen hier naar hartelust zijn of haar mening kwijt.

Verder wil ik iedereen die dagelijks 3000 topics zijn nogmaals wijzen op de mogelijkheid om bovenaan onder prefs in te voeren dat je alleen de actieve topics van 1 dag wil zien.

Verder staat er bovenaan ook nog een tekstje 'actieve topics'.
Als je daarop klikt zie je ook alleen maar de topics waarin in de laatste 24 uur (ongeveer ) een bericht is geplaatst.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200307
Mirrorman,

Je schreef: "Dus daar.... Anyway, excuses aanvaard en hierbij ook mn excuses aan degene waarvan ik gezegd had dat hij zijn vuist in de anus van een ander had of wie ik dan ook beledigd mag hebben."

Mij beledig je niet zo snel
In het kader van positief denken: toch bedankt. Ik waardeer het gewoon heel erg als mensen moeite doen en energie steken in iets waar andere mensen veel plezier van hebben. Imho is en blijft dit 'hun' pagina, waar wij te gast zijn en hun bepalen daarbij de regels. Simple as that. Het is dan ook reeel dat men mag verwachten dat we ons aan hun regels houden.

Van de andere kant....... mag dit uiteraard niet betekenen dat er censuur opgelegd gaat worden die elke redelijke (!!) redenatie te buiten gaat. Right, wat is 'redelijk'? Aan die discussie wil ik niet eens beginnen
Ik heb echter sterk het idee dat de "moderators" zich hier erg goed van bewust zijn en niet ingrijpen in de zin van censuur plegen.

Op zich heb je een toch redelijk zinnige discussie ontlokt.

*** I have this condition ***
pi_200308
Eind goed al goed?!? Shit dacht ik, zat ik ff lekker te lezen op deze topic, netjes boven aan beginnen, jaaaaaaa! dat wordt digiknokke, en natuulijk wil ik wat zeggen (daar is een forum voor). gauw het volgende berichtje lezen, en het volgende, en het volgende, kolere worden ze weer vrienden..... ik hoor de aftiteling op de achtergrond tatatatatatatatatataaaaaa (gtst), kan ik eindelijk een berichtje plaatsen onder aan (check nog ff de tijd) is de dicussie al eeeeeuwen afgelopen. Weer te laat. Dit ging ook over niets, bye
BB rulez!
pi_200309
Lieve, lieve mensen,

Als er een noTARAbelprijs uitgereikt zou moeten worden dan is het wel aan de groep mensen die hier op uiterst vredige wijze tot overeenstemming is gekomen. Hulde aan deze topic en hulde op de wijze waarop jullie mij aan het hebben gekregen! Mijn dag is weer helemaal goed! Als beloning wilde ik eigenlijk de enige echte complete TARA lijst hier uitreiken van 463 TARA woorden. Dit eerbetoon kan helaas niet plaatsvinden daar DANNY dan waarschijnlijk ter plekke een hartverzwakking zou krijgen en vele met hem....

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_200310
Hierbij wil ik graag een ieder bedanken voor het geen toch weer goed is gekomen nadat aanvankelijk werd gevreesd voor een nederlaag op meerdere fronten van menigeen die daar voor in aanmerking wenste te komen i.v.m. de voortschreidende droogte op de arbeidsmarkt.

Ik zeg dus dag Broertje Mirroman...

DUSssssss ....
pi_200311
quote:
op 10-13-1999 om 03:13 PM schreef Danny het volgende:
Mirrorman: ben jij dan bereid alle extra traffic te dokken ?
momenteel moet er flink wat geld bijgelegd worden door ons namelijk.

Dus zijn jullie helemaal niet blij als er teveel mensen jullie site bezoeken?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 22:23:00 #35
242 Pinball
Electric Monk
pi_200312
quote:
op 10-14-1999 om 10:02 PM schreef Beertje66 het volgende:

Grx, Maarten

Volgens mij is er een groot verschil tussen aantal mensen (= hits = ok) en METERS slap ge%#$%@ over nix (= traffic =klote)
Fok!

Wat ik ook nog kwijt wilde:

Nog afgezien van semi-intelectueel gebla over censuur door enkelen. Ga lekker naar china voor censuur!

Hey enige wat hier gevraagd word is een kleine aanpassing van je gedrag zodat dit forum leuk blijft. En ja, je mag zeggen wat je wil, het hoeft niet *allemaal* van het nivo Psychlogische Profielen etc. te zijn,
hou het gewoon een beetje leuk, plies

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_200313
HIGH DANIK!

Grtz terug ook van je broeder....

Grtz,

MiRR0RMaN.
Die nieuwe plaat van Melanie C rules trouwens echt als de tering! (Going down)

Admin vrijdag 15 oktober 1999 @ 14:02:00 #37
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200314
quote:
op 10-14-1999 om 10:02 PM schreef Beertje66 het volgende:

Grx, Maarten

Wel degelijk. Hoe meer hoe liever. Maar ik zie dat je mijn vorige post al niet begreep dus heeft het weinig zin het nog een keer uit te gaan leggen.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 14:07:00 #38
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_200315
Over en sluiten....
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 14:47:00 #39
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_200316
Jammer dat er op deze aarde nog steeds mensen lopen die denken dat ze beter zijn dan de rest.
Idd zijn er nog steeds veel te veel topics, en is het zo dat teveel mensen NIET lezen voordat ze oordelen, en mocht je NA het lezen van bepaalde zaken, het NIET eens zijn met bepaalde uitspraken is dat ok, maar ga dan niet lopen mekkeren dat je een eigen site gaat bouwen die veel beter zal zijn. Gelukkig is het nog steeds zo gesteld met Internet dat je hierover weinig kunt zeggen omdat je niet weet wat er gebeuren zal....

En nog steeds het meest simpele advies:

Als t allemaal niet bevalt moet je idd gewoon niet meer komen, dan is iedereen weer happy

Helaas moet ik hier ook aan toevoegen dat de vele, vaak dubbel geplaatste, topics ook mijn eigen bezoek beinvloedt.....

Maar nog steeds Hulde aan FOKzine en aan de initiatiefnemers voor het opzetten EN doorzetten van dit geweldige forum..........

APPLAUS APPLAUS APPLAUS

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_200317
quote:
op 10-15-1999 om 02:47 PM schreef AcE het volgende:

Als t allemaal niet bevalt moet je idd gewoon niet meer komen, dan is iedereen weer happy

Maar nog steeds Hulde aan FOKzine en aan de initiatiefnemers voor het opzetten EN doorzetten van dit geweldige forum..........

APPLAUS APPLAUS APPLAUS

Over het eerste wil ik zeggen dat die mensen niet weg moeten gaan, aangezien we dan met zijn allen hier dezelfde mening gaan zitten verkondigen, wat de discussie niet ten goede komt. Dat er dan af en toe iets niet volledig bijdraagt is het risico, maar weegt niet op tegen de voordelen.

Over het tweede: Ik sluit mij bij de vorige spreker aan: BROEVA! HARO!

vrijdag 15 oktober 1999 @ 15:51:00 #41
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_200318
O.k. deels mee eens, ik wil ook zeker niet dat leden verdwijnen, maar ik bedoel te zeggen dat, wanneer ik een t.v. programma niet goed vindt, ga ik zappen en niet dat programma afzeiken, ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd. Kortom alle mensen die zo lopen te ZE&$#%KEN maken zichzelf onnodig moe, en halen het enthousiasme naar beneden.

Later.....

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')