Ja één keer per maandquote:Op zondag 22 juli 2007 14:09 schreef MouzurX het volgende:
Wij (supermarkt) zijn zondags gewoon open hoor van 8 tot half 1 ofzo.
Tilburgquote:Op zondag 22 juli 2007 14:10 schreef teamlead het volgende:
geen supermarkt in de buurt die op zondag open iswaar woon jij in godsnaam?
quote:De gemeenteraad kan voor ten hoogste twaalf door hem aan te wijzen dagen per kalenderjaar vrijstelling verlenen van de in artikel 2 vervatte verboden, voor zover deze betrekking hebben op de zondag, Nieuwjaarsdag, tweede Paasdag, Hemelvaartsdag, tweede Pinksterdag en eerste of tweede Kerstdag. De beperking tot twaalf dagen per kalenderjaar geldt voor elk deel van de gemeente afzonderlijk.
quote:
Des te frustrerender voor mij!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:12 schreef sjimz het volgende:
Hier zijn de meeste supermarkten gewoon open hoor![]()
Kaneelstokkenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef LB06 het volgende:
Dan ga ik maar wat oliebollen of kibbeling ofzo halen op de kermis...
T is dat ik er nu voedsel kan halen, maar anders![]()
Niet perfect als lunch nee. Oliebollen zijn daarentegen ook wel te vreten jaquote:
Precies waar ik mij vanochtend ook aan zat te ergeren! Ik wil boodschappen doen, maar om daarvoor 20km naar Rotterdam te rijden?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:07 schreef LB06 het volgende:
En ja hoor, het is weer zondag. Ik loop naar de koelkast en zie dat ik eigenlijk niet zo veel meer in huis heb. Het probleem is dat ene boekje dat na de Ikea-gids de meeste moderne vertalingen kent, dat voorschrijft dat de winkels op zondag dicht moeten zijn.
Als ik niet beter wist en iemand zou me vertellen dat dit ze dit in Nederland nog kunnen maken, zou ik 'em keihard hebben uitgelachen en gedacht hebben dat hij een grap vertelde. Wie heeft er nu godverdomme last van als twee partijen een zakelijke transactie willen doen? Als die winkelier meent dat het rendabel is om zondag open te zijn en hij heeft geen morele of andersinds belemmeringen om dat te doen, waarom niet? De mensen die zondag rust willen houden kunnen dat toch gewoon blijven doen? Niemand die zegt dat ze zondag moeten werken of zondag naar de winkel moeten. Dat ze dat zelf niet willen oké, maar het is zo godvergeten arrogant om dat te menen dat anderen ook aan die levensvisie moeten voldoen.
Conclusie: winkels moeten op alle zondagen en christelijke feestdagen gewoon open kunnen!!! GRRRR...
P.S. Waar kan ik zondag een beetje fatsoenlijk lunchen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |