Ik mis Adolf Hitler in dit lijstje.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bevind me in goed gezelschap. [afbeelding]
Pierre! Pierre!
Het is een bewering in de vorm van een vraag.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef Mingus het volgende:
Er staat een vraagteken achter.
Zeg het eens, Lienekien.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Erik?
Heb je je al ingeschreven?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg het eens, Lienekien.
Of was dit ook geen vraag?
Volgens mij liet ze een boertje.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg het eens, Lienekien.
Of was dit ook geen vraag?
Wat is Mingus nu, L? Een nep-JAM-kloon. Wil dat zeggen dat het dus een neppe JAMkloon is? Dus iemand die zich als kloon van JAM wil uitgeven, maar het eigenlijk niet is. Of tenminste iemand waarvan wij, of jij dan, denkt dat het iemand is die zich als JAM uitgeven wil?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja, Mingus, die nep-JAM-kloon.
Het antwoord is: ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is Mingus nu, L? Een nep-JAM-kloon. Wil dat zeggen dat het dus een neppe JAMkloon is? Dus iemand die zich als kloon van JAM wil uitgeven, maar het eigenlijk niet is. Of tenminste iemand waarvan wij, of jij dan, denkt dat het iemand is die zich als JAM uitgeven wil?
Of is het echt JAM, die zich als een heel andere user wil uitgeven, en is dat dan nep?
Ik denk trouwens geen van beiden, maar dat terzijde. Voor mij zijn het twee afscheidelijke entiteiten.
Ik soms.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Mingus het volgende:
Ik vind die LXIV best een degelijke kerel.
Ik heb de vraag net gesteld.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Lienekien, wat was er nou?
Oh, ja, overheen gelezen. Maar ikheb me al lang ingeschreven. 1 september begint het allemaal. (althans, dat is een vrijdag, de maandag daarna begint het officieel.)quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja, overheen gelezen. Maar ikheb me al lang ingeschreven. 1 september begint het allemaal. (althans, dat is een vrijdag, de maandag daarna begint het officieel.)
Sinds wanneer is zinnig een vereiste in LPT?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef LXIV het volgende:
Mwoah. Duurde het nog maar. Nu weet ik wederom niets zinnigs te typen. Ditjes, datjes, en algemeenheden. Daar houdt het een heel eind mee op.
L. heeft een nogal eigenaardige invulling van 'zinnig'.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer is zinnig een vereiste in LPT?
Joe, Lienekien?quote:
Entertain us.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:33 schreef JAM het volgende:
Ik kan jullie nog wel een mooi verhaal vertellen als jullie dat willen.
Is het dan niet 1 augustus?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef JAM het volgende:
Ja, ik ken ze zelf ook wel. Nog een dag of tien (tegen die tijd zal het wel twee augustus zijn, toch?) en dan kan ik weereens iets anders gaan doen dan - hier missen een paar zinnen-
De rest doet er niet zo toe. Dit was donderdagavond. Vrijdagavond was nog een stuk leuker. Zaterdag viel een beetje tegen.quote:I lost my sunglasses this weekend. I was at a friend's house with two Turkish girls, one of them was called Thelma, (I forgot the other girl's name but it sure as hell wasn't Louise) who sat on the couch smoking pot and talking shit. It was boring as hell, so I went outside, walked a couple of blocks, turned some corners, until I found a small liquor store were I bought a bottle of whisky. Then I went back to the house and told the girls: 'You two are boring the shit out of me. Drink.' I gave them a glass each, which they nipped and nipped and nipped and by the time they were done with their first glass I already finished the entire bottle. I felt sick. I never feld so sick in my entire life. I didn't know what I wanted to do, so I wrote a suicide note in French (God knows why I wrote it in French), got out of the house, lost my lunch, dinner, the whisky and a couple of intestines on the pavement, walked back home, undressed, lied down on the couch and then...I'll be honest with you guys, I stuck a lighter up my ass. First time in my life I did that. I didn't feel good, but it didn't feel particularly bad either. It was OK. Then I tried to masturbate which was very hard. I fell of the couch two times, asleep about five times, and I forgot what the hell I was doing again about twelve times. It took ages, but when I finally came, I really did come. Shot myself right in the face. Then my roommate came home. She saw me there lying on the couch, naked, with a lighter up my ass and cum on my face and said: 'WHAT THE FUCK ARE YOU DOING MAN?' I told her: 'Shit. I don't know. I don't know. I think I'm gonna sleep now.' 'YEAH! YOU SHOULD! YOU LOOK LIKE SHIT!'
Next morning I woke up and much to my suprisement I felt OK. No hangover, no headache, no urge to throw up, I felt OK. I went back to my friend's house where I was the night before. I asked the guy: 'Hey, did you see my sunglasses? I think I left them here yesterday.' He said: 'Yeah. Thelma took them with her. She told me you'd know where to find her.' 'OK.' 'So how are you doing buddy?' 'Yeah, I'm OK, I'm OK. You?' 'Fine. I got some good news for you.'
Met een beetje geluk raak je dat broodje gezond weer kwijt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |