Prachtige edit.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:58 schreef Mingus het volgende:
Even een pot Bai Hao Yinzhen zetten.
Heb jij een politieke partij gehad, C?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
Een van de standpunten van mijn politieke partij was terugtrekking van Nederland uit de EU.
Je topic. De mijne was er nog niet.quote:
Jazeker, met twee vrouwen in het bestuur en verder alleen maar mannelijke leden.quote:
Een succesformule.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jazeker, met twee vrouwen in het bestuur en verder alleen maar mannelijke leden.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:07 schreef Mingus het volgende:
Hoe is het met de geheimzinnigheid, Erik? Nou?
Heb je weer wat te zeuren, L.?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef LXIV het volgende:
Nou, heb je niets meer te melden, L?
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:59 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, houden we het wel een beetje gezellig?
Zeuren is toch meer iets dat voorbehouden is aan jouw kunne, L, waarvan acte.quote:
O ja, vriendelijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeuren is toch meer iets dat voorbehouden is aan jouw kunne, L, waarvan acte.
Ik vroeg slechts vriendelijk of je iets te vertellen had.
Pardon?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Bol.com bezorgt nooit op maandag, Erik.
Waarom niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:19 schreef Lienekien het volgende:
Bupa. Mag je wel met tien vingers typen, vandaag?
Nee, je vroeg of ze niets meer te melden had.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeuren is toch meer iets dat voorbehouden is aan jouw kunne, L, waarvan acte.
Ik vroeg slechts vriendelijk of je iets te vertellen had.
Ik snap niet wat het al dan niet typen met tien vingers te maken heeft met vandaag, Andershandigdag.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, daar is dan geen kunst aan, hè.
Ik wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het al dan niet typen met tien vingers te maken heeft met vandaag, Andershandigdag.
Mijn partij was ook klein en obscuur, maar wel heel principieel en grondig.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een succesformule.
De partij(tjes) waar ik doorgaans op stem zijn zo klein en obscuur, dat ze aan een standpunt over de EU meestal nog niet toegekomen zijn.
Ja, maar d'r zit dan toch helemaal geen uitdaging in het typen?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:24 schreef Bupatih het volgende:
Ik niet. En het is míjn dag! Ik heb de regels verzonnen!
Het zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Lienekien, hoezo bezorgt bol.com niet op maandag?
Nee, maar niet overal hoeft vandaag een uitdaging in te zitten.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar d'r zit dan toch helemaal geen uitdaging in het typen?
Dus je weet het niet?quote:
Ja, dat principiele, daar heb ik dan weer weinig mee. Ik geef de voorkeur aan slecht verwoordde onderbuikgevoelens, waaruit dan weer allerlei complottheorieen ontspruiten. En daarop moeten dan weer de partijstandpunten, zoals het verbieden van de consumptie van peperkoek, uit voortkomen. Gelukkig kent Nederland steeds meer van dit soort politieke instituties. Maar wanneer jij en je vrinden een dergelijke partij willen oprichten, laat het me weten. Mijn stem heb je!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn partij was ook klein en obscuur, maar wel heel principieel en grondig.
Gelukkig welquote:
Nou ja, ik eigenlijk ook. Maar om niet in het collectief van mensen die te lui zijn om naar het stembureau te fietsen te vallen, stem ik dan altijd maar op een volstrekt belachelijke partij, zoals Wieteke van Dort of de SP.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Claudia is principieel tegen stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |